Valami elkezdődött

944 44 0
                                    

*Lili*

Beléptem az iskola falai közé,a szekrényemhez sétaltam,és kivettem a füzetemet és a tolltartómat,majd a táskámba helyeztem őket.Zártam a szekrényt,mikor..

-Lili Blood..Hát itt bujkáltál..-éreztem meg egy kezet a vállamon.

Kicsit idegesen fordultam meg,a Kira álltal említett fiúval találtam szembe magamat.Mire reagálhattam volna,a srác szorosan megölelt,konkrtan alig kaptam levegőt..

-Te..Mégis..Ki..Vagy??-tettem fel a kérdést levegő után kapkodva.

-Hát nem emlékszel?-engedett el és nézett mélyen a szemembe.

-Sajnálom,de nem..Kellene?-néztem zavarodottan.

-Ravasz vagy..Mint mindig.Kurama vagyok.-csókolta neg a kezemet,amire kikerekedtek a szemeim.-Régebben hosszabb volt a hajam..És szemüvegem is volt..-és még sorolta..

-Várj...Az a Kurama?-néztem rá sejtelmesen.

-Igen..-bólintott egyet mosolyogva.

-Rég volt..-mosolyodtam el én is.

-Kapok egy lelést?-nézett cuki szemekkel.

-Nem.-jött mellém szorosan Liam és átkjarolta a derekamat.

-És te ki vagy?-érdeklődött Kurama.

- Liam,a barátom.-mondtam.

-Barátod?Úgy barátod,vagy simán a barátod?-nézett kérdőn Kurama.

-Járunk..De mit érdekel téged?Ne játszd az apámat.-mértem végig gyanakvóan.

-Nem állt szándékomban,csak..Meglepett.-mosolyodott el halványan.

-Jólvan na..Majd később talán összefutunk..Szia.-vállonveregettem,majd megfogtam Liam kezét és elmentünk onnan.

A terembe érve,nem is volt bent nagyon senki.Leültünk a padunkba,majd jött az SMS..

Ismeretlen:Hali.Csiripelték a madarak,hogy új hódoló van a láthatáron.

Kikerekedtek a szemeim.Tényleg figyel.Óvatosan felemeltem a telefonrol a tekintetemet,majd szétnéztem,de sehol egy gyanús személy.Visszanéztem és kaptam még egy üzenetet..

Ismeretlen:Miért keresel a szemeiddel?Csak én látlak téged,te engem nem.Ne legyél túl kiváncsi.

A fejem kifejezhetetlen lehetett,ebben a pillanatban is valahol a közelben van és figyel..Lehunytam szemeimet,minden sötét lett,majd sötétlila.Még mindig a széken ülök,de most mikot kinyitottam szemeimet,mindent halványlilában láttam,láttam mindenki lelkét,a falon át is.Az ajtót kezdtem nézni,majd az ablak irányába néztem,nézelődtem egy ideig,majd megláttam nem messze az ajtótol egy lelket.Tudtam,hogy ez ő lesz,éreztem.Felkeltem,el akartam menni,de megragadták a karonat,én pedig visszanéztem.Liam volt az és kissé aggódóan nézett rám,visszanéztem az ajtó irányába,de eltűnt,így leültem a széoemre.Ismét becsuktam szemeimet,a lila eltűnt és visszatért a sötétség.Kinyitottam szemeimet és Liam felé fordultam.

-Mi történt hercegnőm?-kérdezte miközben próbált a tekintetemböl olvasni.

-Apám nem adja fel..És..-elé raktam a beszélgetésemet a rejtélyes ismeretlennel.-És ez..-súgtam.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now