A váratlan lakótárs

1.1K 50 1
                                    

*Lili*

Egy váratlan személy nyitott nekem, ajtót.A gyomrom összeszorult,a kezemet ökölbe szorítottam,az ösztöneimet visszaszorítva néztem rá.

-Óh..Sziaa..Akkor te leszel a lakótársam?-vinnyogta.

-Nagyon úgy néz ki..-morogtam.

-Most mivan?Mi a bajod?Az hogy visszajöttem?Vagy a tudat,hogy Liam visszajöhet még hozzám?-faggatózott gülünyosan.

-Fordulj fel Hayden..-elmentem,és bevágódtam a szabad szobába.

A szobát bezártam,dühömben felforgadtam a szobát.Törni-zúzni tudtam volna,de nem akartam lerombolni a szobát,30 petc után már viszonylag lecsillapodtam.

-Kis kurva...Miért pont vele kell egy lakóházban lennem???-morgolódtam.

Káromkodó rohamomat egy kopogás szakította meg.

-Ki az?-mentem az ajtó elé.

-Én vagyok..Theo.

Kizártam az ajtót,Theo bejött én pedig újbol bezártam az ajtómat.

-Miért zárkózunk?Mégis ki a lakótársad?-nézett rám kérdően.

-Egyetlen egy név..

-Mi?-nézett rám értetlenül.

-Hayden...

Ahogy kimondtam a nevet Theo is rohamot kapott,kiakadt,ugyanúgy mint én,ő sem tudta hogy Hayden miért pont velem került egy lakásra.

-Na jó..Szedd a cuccodat,és átmész egy másik lakásba.-jelentette ki Theo.

-Még nem tett ellenem semmit,ameddig nem lép,addig maradok..-nyugtattam.

-Még..Még nem,de mikor fog?Én nem hagylak itt ezzel!

-Theo..Nyugodj meg..

Theo nem mondott semmit,csak szorosan megölelt,legalább 10 percig el sem engedett.

-Ha mégis meggondolod megedat,szólj..

-Persze.

Kicsit beszélgettünk még,majd Theo elment.Magamra maradva begubóztam az ágyba,a szoba olyan volt,mintha tornádó söpört volna végig rajta,a bútorok szanaszét,némelyik eldöltve,párnák a földön..Én pedig az ágyon kuporgok,egy szál bikiniben és egy pulcsiban,magam elé tartva a lábaimat.

-Remélem..nem lesz igazad..Theo.-súgtam magam elé.

Pár óra mulva kopogást hallottam ismét az ajtóm irányábol.

-Ki az?-emeltem meg hangomat.

-A lakótársad..Be engedsz?-kérdezte ártatlan hangon.

-Inkább passzolnám..Mit akarsz?-morogtam.

-Semmi különöset..Csak csináltam vacsit..-mondta Hayden.

-Vacsit??De hisz kapunk majd vacsit a hotel éttermében..Mégis minek csinált itt kaját?-gondolkidtam el.

-Na?Jössz?-hallottam meg ismét a hangját.

-Nem..-mindtam,majd kinyitottam az ablakot.

Hallottam,ahogy Hatden léptei elhalkulnak,majd kimentem az ablajon és felmásztam a tetőre.

Theo:Hé,minden oké?

Theo:Válaszolj,mert megijesztesz.

Theo:Lili!Írj már vissza!

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ