A változás szele

1K 52 1
                                    

*Lili*

Derekhez érve rögtön beviharoztam az egyiknszobába.És már érkezett is az üzenet apánktol..

Apa:Merre vagytok kincseim?Itt van Harry.Gyertek szépen haza.

Kikereledtek a szemeim.Mi az hogy kincseim?Mi az hogy ott van ez a Herry akárki?Mi ugyan nem megyünk vissza!!Még mit nem!Morgolódsombol Derek rángatott ki.

-Na mesélj..Miért költöztök ide?!?-ült le mellém az ágyra.

-Baj?

-Nem.Csak arra vagyok kíváncsi,hogy miért költöztök ide.

-Apám miatt..Férjhez akart adni mindkettőnket..De mostmár csak engem akar férjhez adni.

-Hm..Maradhattol,szó se róla,nemnzavartok.Néha napján majd elmegyek,és akkor a tiétek lesz a ház,csak az az egy kikötésem van,hogy ne szedjétek szét a házam.

-Ez menni fog.Kösz,Derek!

Derek megfogta a kezemet és megölelt.Visszaöleltem,mostvez nagyon is jól esett.Derek védelmező karja között,kicsit megnyugodtam,de mégis,azt kívántam,bárcsak most Liam is itt lenne..

-Tudod mit,picúr?

-Nem vagyok picúr..

-Nem hát..Na szóval,ha van kedved,ma kimegyek futni eggyet az erdőbe,és a ha akarsz,akkor jöhetsz te is..

-Rendben.

Majd Derek felkelt mellölem és kiment,egyedül hagyott a gondolataimmal.Még bele sem kerültem a gondolataimba,mikor csipákolt a telefonom.

Ismeretlen szm:Szia.Gondoltam azért beköszönök,még mielőtt csak úgy a fajedhez vágnék pár sort..Ami az enyém,az az enyém,visszajöttem és itt is szándékozok maradni.

-Hayden..Mégis mina jó..Grr..-falhoz akartam vágni a telefont,de az rikácsolni kezdett.-Haló?

-Végre,hogy felvetted.Akkor elmagyarázhatok mindent?

-Ó..Miért nem néztem meg,hogy ki is hív?Ahjj..

-Lili...Megmagyarázom..

-Ne fáradj Liam..Nem igazán érdekel egyenlőre..Nem vagyok olyan állapotban,hogy..

-LIAAM!!DRÁGÁM,GYERE!-hallatszódott a vonal másik oldalárol Hayden hangja.

-Tudod mit?Játszadozz más érzéseivel!-majd leraktam.

A telóm az ágyon landolt,én pedig felpattantam és lerohantam a lépcsőn,be a konyhába.Kivettem egy rakás méreganyagot,mellékhatással rendelkező gyógynövényt és elkezdtem "kotyvasztani".

*Liam*

Hayden beleordibált a beszélgetésbe,majd Lili lerakta a telefont.Bevonszoltam magamat Hayden mellé a kanapéra,és az elkészült kávékra néztem.Egy pillanatra el is gondolkoztam,hogy megigyam-e,de végül lehúztam egy löketre a kávét.Álmos lettem,eltetültem a kanapén és elaludtam.Mikor felkeltem,ami este volt már..Hayden sürgölődött forgolódott a házban.

-Végre fel keltél..mondtam,hogy ne egyél sok sütit kávézás előtt..-ült le mellém Hayden.

-Sajnálom.Igazad volt,mint mindig..-vontam vállat.-Miért mondok ilyet?Miért nem azt mondom amit akarok?És a testem sem engedelmeskedik teljesen..

-Most gondolom nem érted mi tötént..Hát elmesélem.Mivel te szerelmes vagy az idősebbik Blood lányba,és nyilvánvaló,hogy ő sem közönbös irántad...úgy döntöttem,hogy egy kis befolyásoló szert adok be neked.Minden kérésem számodra parancs lesz..-mosolygott jóízűen Hayden.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora