Új srác,új gondok

874 46 2
                                    

*Lili*


Aszokásos hétfő reggelre ébredtem,a telefonombol üvltött az ébesztőm,rácsaptam a telómra,ami elhallgatott.Kikászálódtam a fürdőbe és összekaptam magam.
Se a sminket,se az outfitem nem akartam tulzásba vinni.

M

iután elkészltem lementem enni egy szenyát.Elkszítettem az uzsonnát mindenkinek,ugyanis Liamnél aludtunk,Fanni,Isaac és én.A vendégszobáhiz mentem,bekopogtam,Fanni nyitotta is az ajtót.

-Látom már elkészültél..Akkor gyertek le,kész a reggeli szenya.-mondtam mosolyogva.

-Persze,felébresztem a csipkejózsikát,és megyünk.-kezte jókedvűen.

-Rendben.-mondtam,majd mentem felébreszteni a másik csipkejózsikát.

Nagy nehezen mindenki magához tért.Megreggeliztek,és pattantunk Isaac kocsijába.

Elvitt minket a suliba,majd kipattanva a kocsibol az udvarra mentünk.Beszélgettünk egy sort,elszívtam egy cigit,vagyis csak majdnem,mivel a harmadik szívásom után Liam meglátta és kiütötte a kezemböl.

-Liam!-néztem bosszúsan.

-Lili..-nézett idegesen vissza.

Megforgattam a szemeimet,és durcásan néztem rá.Vitába kezdtünk,szegény naív nem tudja,hogy mindig az enyém az utols szó..

-Liam,nem éri meg,úgyse lesz a tiéd az utolsó szó.-mondta a hugom tapasztalatbol.

-Majd meglátjuk..-vágta rá Liam és vitába szállt velem.

A csöngő zavarta meg a vitánkat,bementünk a terembe,ahol már Miss Martin várt minket,ami eléggé meglepő,ugyanis direkt késni szokott 15 percet.

-Szóval osztály..Ma ki lesz osztva az ülésrend,és a munkai csapattárs.-mondta a tanárnő.

Mivel nem vagyunk egyszerre itt Scottékkal,nem hiszem hogy a hugomon kívül más lánnyal lehetnék..
Elkezdte sorolni a párosokat,Liam és Isaac egy csapat,Fanni és Melinda egy csapat..Elgondolkodtam,ugyanis az osztály fel van osztva,szóval most nekem nincs csapattársam,de nem baj.Szeretek egyedül dolgizni.

-Lili,te pedig majd Dominikkal leszel.-mondta Miss Martin.

-Tessék?-kérdeztem értetlenül.

-Új tanuló.Segíts neki felzárkózni..Tudod te is milyen nehz ha év közben jön át valaki,és kérlek vezesd is körbe.-sorolta Miss Martin.

-Értettem..-mondtam kissé idegesen.

Belegondoltam,hogy vajon hogy nézhet ki a srác,úgy gondoltam,hogy megint egy kimondott nyomi lesz,amilyen szerencsém van az ilyenhez..
Szemet forgatva dőltem hátra a székemben és vártam a partneremet,hogy mikor tolja be a seggét az órára.Óra vége előtt 10 percel,kopogtak az ajtón.

-Szabad.-mondta a tanárnő,mire egy srác lépett be.

-Elnézést,de még nem tájékozódok jól ebben az iskolában.-mondta a fiú.

-Rendben,el van nézve.Ülj le az mellé a lány mellé.-biccentett felém Miss Martin.

Mit is mondjak?Le voltam döbbenve.Az általam elképzelt nyomi helyett..

Az általam elképzelt nyomi helyett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now