*Még mindig Lili szemszög*
-És miattam..-sóhajtottam.
-Hé,nem a te hibád,hogy Peter agyilag fogyatékos..-próbálta elhülyéskedni Liam.
-Szóljunk a többieknek..Nem akarom veszélynek kitenni a falkát,de..Nem titkolhatom előlük.
-Rendben..-majd Liam a telóját kezdte nyomkodni.-Falkagyűlest tart Scott,holnap hajnali 05:00-kor...
-Értem..
Liam átkarolta a derekamat és kivezetett a folyosóra,majd ki az udvarra és leültünk egy padra.
-Liam..Tudod,hogy mit akar Peter..
-Az életem szerelmét..-adott egy puszit az arcomra.
-Van egy ötletem,de azt csak a gyűlésen mondom el..
-Kezdek aggódni..-simogatta a hátamat.
-Nem tudom mit mondjak..Nem kockázatmentes a tervem,de sikerrel járhat.
-Istenem..
-Liam...Mikor lesz nyugalmunk?-hajtottam fejemet a vállára.
-Majd annak is eljön az ideje..De akkor meg unatkozni fogsz.-puszilta meg a homlokom.
-Lehet..-majd megcsókoltam.
Lehet kicsit..túlságosan elmerültünk a csókban,mert arra eszméltünk fel,hogy Isaac belevág Liam hátába,a húgom pedig levágódik mellém.
-Ne itt intézzétek az unokaöcsim vagy unokahugim dolgot..-vigyorgott húgom.
-Fanni...Ezt te sem gondoltad komolyan..-ráztam meg a fejemet.
-Nem.-vágta rá Isaac.
-Tudjátok..Az érkezésetek előtt sem unatkoztunk,de most még kevésbé..-mondta tettetett felháborodsággal Isaac.
-Ha zavarunk,felszívódunk.-mondtam kicsit sem viccesen.
-Jó,jó..Bocsi.-kért bocsánatot Isaac.
-Menjetek akkor levezetni a feszkót..Már lassan szeretnék nagynéni lenni..-vigyorogta a húgom.
-Én is nagybácsi..-vágott rá Isaac vállára Liam.
Mind a négyen felnevettünk.
Liam megfogta a kezemet és maga után húzott.
Az iskola mögötti tárolóba vitt.
Mikor beléptünk az ajtón érdekes látvány fogadott..
Egy torna matrac volt a földön,egy bak helyezkedett el a fal mellett,egy asztal,egy szekrény..- Biztos,hogy most?-tettem rá szerelmem mellkasára a kezemet,miközben felnéztem rá.
A csípőmre helyezte kezeit,az ajtóhoz szorított,miközben egyre hevesebben csókolt.
-Igen,biztos..-mondta két csók között.
*Liam szemszög*
Mihánt bementünk a tárolóba,elengedtem magamat és engedtem a vágynak.
Hiányzott..
Az ahogy az ezüst szemeit nézzem.
Hogy a puha ajkához érintsem a sajátomat.
Hiányzott a méz illatú bőre,a virág illatot árasztó haja.
Hiányzott az érintése és az,hogy megérintsem.
Hiányzott a gondoskodása,a lobbanékony természete,az engedékenysége,a határozottsága..Mikor elment,csak arra vártam,hogy újra karjaimba zárhassam,hogy ne meneküljön.
A csípőjéröl elvándoroltak a kezeim,majd megemelve őt,a torna matracra tettem..*Fanni szrmszög*
-Lehet,hogy hamarabb lesz unokaöcsi vagy unokahugi,mint gondolnánk..-mondta Isaac.
YOU ARE READING
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
WerewolfLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...