Vihar előtti csend 2

990 45 2
                                    

*Lili*

-Akkor is rá fogom venni,hogy ezúttal eljöjjön a bulimra!!-sipítozott Jessica.

-Ó,hát persze..-sétáltam oda Jess mellé.

-Na ugye?Még ez..-mutatott rám.-Ez is egyetért  velem...

-Kérlek Jess,nekem nevem is van..Nem mellékesen,Liam akkor megy,ha mi is..-tettem keresztbe kezemet magam előtt.

-Ugyan,kérlek..Liam a béna kis társaságotok nélkül is el fog jönni,ahogy egyszer Scott is..-vicsorgott Jessica.

-Azt kétlem..-mosolyogtam.

És jött egy újabb labda ami fejbe találta Jessicat.Ezúttal Scott vigyorgott rám,miközben lejöttek a pályárol.

-Se én sem Liam nem megyünk el a kis bulidra Jessica..Főleg nem a barátnőink nélkül.-jöttek mellém.

-Ugyan,Kira nem hinném hogy megérdemelne,másrészt pedig..Liamnek nincs barátnője..-forgatta szemeit Jass.

-Pedig van..-karolta át a derekamat Liam és egy puszit nyomott az arcomra.

-Ezt most csak azért mondod,hogy ne várjalak titeket a bulimra..-puffogott Jess.

-Nem azért,de ne is várj minket a többiek nélkül,meg velük se..-mondta Liam,majd maga fel fordított és megcsókolt.

-Menjetek szobára..-forgatta ismét szemeit Jessica.

-Én mennk,csak..-mondta Liam,de a végét már elnevette.

-Idióta!-böktem oldalba nevetve.-Ó és még valami..-fordultam vissza Jess felé.

-Mit akarsz?!?-nézett idegesen.

-Hogy a fekete gyász vigyen el..-forgattam szemeimet.

-Hogy aztat a...-harapta el a mondat végét és sarkon fordulva elsietett.

-Na írjam fel őt is a megbántottaid listájra?-jött oda Fanni.

-Felőlem..-mosolyodtam el.

-Na menjünk vissza,van 7-dik órája ma mindenkinek..-mondta Scott.

Mindenki elindult az aktualis órjára.Ezen az órán a hugommal ültem,a fiúknak másmilyen órájuk van.

-Szóval ti jártok..-nézett csillogó szemekkel Fanni.

-Szóval ti si jártok..-néztem vissza amolyan "ezt én is mondhatnám" tekintettel.

-Ahjj..Igen,nos..Hosszú történet.-mentegetőzött.

Miután meggyőztem,hogy a miénknél biztos nem hosszabb,elkezdett motyogni valamit az orra alatt,majd felém nézett.

-Lényegében..Szóval..Dióhélyban annyi,hogy mikor zűrös helyzet volt,mint mikor az a katana átszúrt téged..Isaac mindig ott volt és nyugtatgatott,meg cuki volt ahogy aggódott..És végül összejöttünk..-mondta kipirosodott arccal.

-Jól hallottam?Azt mondtad hogy "cuki"?Hova kell felírni?-kezdtem bökdösni az oldalát.

Na így telt az utolsó óránk.Faggattuk egymást.Végül az óra után beraktuk a szekrényeinkbe a cuccainkat,de nekem megakadt a szemem 2 emberkén.

-Mi az?-kérdezte a hugom.

-Nézd csak,kik beszélgetnek?!-morogtam.

-Nem igaz..Jassica és Harry?!-döbbent le hugim.

-Igen,nagyon úgy néz ki..-fordultam hugi felé.

-Mire készül az a nőszemély?-nézett gyanakvóan rájuk Fanni.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora