Farkas család

547 24 1
                                    


*Még mindig Liam szemszög*

Ahogy azt Hime mondta,ott várt engem a suli előtt,a tábla mellett kicsit az utca felé volt.
Átgondoltam,miért is figyelek én rá..
Lehet mert emlékezetet Rá?
Vagy talán mert mellette eltudnám egy kicsit felejteni Őt?
Mire feleszméltem,a suli előtt voltam,és Hime jött oda hozzám elsőként.

-Liam!..Jó reggelt...

-Jobbat.

-Mi lesz az első óránk?

-Nyelvtan..-mondtam kissé negatívan.

-Mi a baj?

-És most el kellene mondanom,hogy a szüleim elmentek,de előtte még azért kiakadtak azon,hogy Ő uzána nincs hosszútávú kapcsolatom?Vagy,hogy nem is szándékozok még az egyéjszakásokon kívül más lány után nézni??-gondoltam magamban-Semmi..- de ez inkább hallatszott olyan "ezt is azért mondom,hogy ne kérdezz" dolognak,minthogy tényleg semmi lenne..

-Hé nem akarsz róla beszélni,akkor inkább azt mondd..-kezdett el durcázni.

Hogy engem ez a csaj mennyire Őrá emlékeztet..
Talán meg fogok próbálni felejteni..
Talán egy próbát megér..
Miközben vázoltam magamban az elméletet,beértünk a suli falai közé.

Isaac trappolt oda hozzám.
Megveregette a vállamat,majd egy ökölpacsi után észrevette a mellettem kissé idegesen,ujjait szorgosan csomózó lányt.

-Na ez a csajszi,kicsoda?

-Hime vagyok..

-Isaac..- majd kedves barátom egy kissé furán nézett rám.

Vállat vontam és kikaptam a szekrenyböl a nyelvtan füzetet.
Becsaptam a szekrény ajtaját és bevonszoltam magam a terembe.
Letettem magamat a padomban és csak bámultam kifelé.
Árra eszméltem fel,hogy megszólal a csöngő,és utána pár másodperccel ki is nyílik a terem ajtaja.

Egy sötétbarna hajú,velem egy magas,kék szemű férfi lépett be a terembe.
Ha tippelnem kellene talán azt mondanám,hogy 25 éves.
És itt volt az a tipikus jelenet..
A srácok a szemüket forgattak,a lányok meg amolyan megbabonázottan nézték.
A röhögés kerülgetett.

-Nyugottan tegezzetek,nem vagyok olyan öreg,csak 24 vagyok.A nevem pedig Eric.-mondta nyálas hangon.

-Mehetnék lottózni..De tényleg..Majdnem eltaláltam a korát...

Ahogy elkezdődött az óra a lányok szorgos jegyzetelésbe kezdtek.
A tanár szerintem ügyet sem vetett az egészre.
Eric csak tartotta az órát és mondta a maga kis monológját,néha be is segített ha kellett.
Épp a gondolataimba voltam merülve,mikor egy papírlap landolt előttem.

"Suli után nincs esetleg kedved kijönni velem az erdőbe?Szeretnék találni egy nyugodt helyet."

Megismertem az írást..Hime volt az.
A lányra néztem,majd vissza a lapra.
Fogtam a cerkát és írni kezdtem.

"Az erdő veszélyes.Nem lenne jó ötlet ott mászkálni.A Beacon Hillsi erdőben állítólag farkasok is vannak.Jobb lenne nem ida menni."-írtam le neki,remélve,hogy távol tudom tartani az erdőtöl és a falkától.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now