*Liam*
Épp lementünk a pályárol,mikor azt láttam meg,hogy a Hercegnőm leül kint egy padra,és egy srác ül le mellé.
Megindultam feléjük,de hallótávolságon belül megálltam,és csak figyeltem.-Hé,mesélj már..-mondta a srác.
-Rendben..Szóval..-sóhajtott egyet-A lényeg az,hogy kaptam egy üzenetet..Miszerint...Nem az az apám,akit én annak tudok.-mondta a Hercegnőm.
-Hé hé hé,nyugi..-ölelte át a srác-Minden rendbe fog jönni..
Ahogy ezt láttam a gyomrom összeszorult.Oda akartam menni,azt akartam,hogy az én karjaim között legyen..A kezeimet ökölbe szorítottam.
-Throy...Én ezt nem akarom elhinni..Ez nem lehet a valóság...-remegett meg a Hercegnőm hangja..-Az eddigi életem..Csak egy hazugság volt?
-Hé,Kiscsillag..Nyugalom..Minden rendeződni fog..-mondta a Throy nevű srác.
Egyre nagyobb késztetést éreztem arra,hogy oda menjek,de az,hogy becézgeti a Hercegnőmet,csak még egy lapáttal tett rá..
-Én ezt nem akarom..Miért velem történik ez?Miért?-szipogta.
-Kiscsillag..Mondom,hogy minden rendbe fog jönni..Hidd el nekem..-mondta Throy.
Throy elengedte a Hercegnőmet,majd elkezdett közeledni az ajkaihoz.Ennyi volt.Megindultam feléjük,de meg is álltam.
-Nem..Mondtam már..Nekem van barátom,és szeretem..-Throy szája elé rakta ujjait és hátrébb húzódott.
-Igen..Igaz..Bocsi.-mondta Throy.
-Nem igaz,hogy megint pont ilyen helyzetben látom..Mi baja az istennek velem???-morgolódtam magamban.
Odamentem,lehajoltam a lányhoz és érzelmesen megcsókoltam.Meglepődve viszonozta.
-Ki is ez,Hercegnőm?-kérdeztem,mintha nem hallottam volna semmit.
-Throy vagyok.-mutatkozott be.
-Liam..-mondtam,majd felsegítettem a lányt.
-Ő a pasid,ugye?-kérdezte Throy.
-Igen.-vágta rá.
-Ha nem baj,mi mennénk,lesz egy óránk még..-mondtam,majd a srác intett egyet és mi ott is hagytuk.
Bementünk a folyosóra,de nem birtam tovább,a szekrényekhez döltöttem és megcsókoltam.Nem ellenkezett.
-Most..miért?-kérdezte két csók között.
-Mert,nem akarom,hogy mások is úgy érjenek hozzád,ahogy én..-mondtam pár miliméterel eltávolodva ajkaitol.
-Akkor most ez úgy jön ki,mintha valami rosszat csináltam volna..-mondta,miközben kezeit a karomra rakta.
-Nem tudom..De az biztos,hogy rossz hatással vagy rám.-mondtam,majd ismét megcsókoltam.
*Fanni*
Megérkeztünk.Akartam a nővéremnek írni,hogy mi is van,de Isaac azt mondta,jobb ha nem tudja.
-Isaac..Miért nem szólhattam?Most tuti,hogy ki fog akadni ránk..-mondtam miközben elkaptam Isaac pólójának oldalát.
YOU ARE READING
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
WerewolfLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...