Üvegezzünk

1.1K 48 2
                                    

*Liam*

Miután Hayden elráncigált,igazábol nagyon semmi sem volt.A lakóházakba visszaérve Hayden kikötötte hogy lakótársaknak kell lennünk.Viszont ahogy beléptem a ház ajtaján megéreztem Lili jellegzetes illatát.Bűntudatom lett.Ott hagytam,nem magyaráztam meg neki semmit.Hayden bement a szobályába,én pedig Lili volt szobályába költöztem be.
A szobát átjárta az illata,kínzóan fájt,hogy nem látom,hogy csak a szagát érzem,de azt az egész szobában.Belevágtam a falba,majd az ágy szélére ültem.

-Hayden számra csak a bosszúja számít..Mégis elvárja,hogy  úgy viselkedjünk mintha kibékültünk volna..Csak azért megyek ebbe bele,hogy megvédjem őket..Most nekem kell megvédenem őket..

-Liam..Gyere ki!MOST!

-Na már csak te hiányoztál...

*Lili*

Megérkezett mindenki.Theo,Isaac és Stiles ült az egyik ágyon,mi lányok,azaz Lydia,Kira,Fanni és én pedig a földön ültünk.Kira megragadta az üveget és pörgetett,Theon állt meg.

-Na akkor Theo..-kezdte Kira.

-Merek!-jelentette ki Theo.

-Lehet,hogy ezért haragban lesz velem Liam,de..-nézett rám Kira.-Csókold meg Lilit..

-Csak Mikunak ne szólj róla..-a mondat után meg is csókolt.

Nem éreztem semmit..Nem volt semmi különleges,nem volt meg melengető a csók..Teljesen hidegen hagyott,de tudom,hogy Theo szereti a barátnőjét talán ez volt az oka..

-Nem szólok..Mostanában hírét sem hallottam..-vontam meg a vállamat.

Theo megragadta az üveget,és pörgetett.Isaac lett a szerencsés szerencsétlenünk.

-Te?-nézett kérdően Isaac irányába Theo.

-Merek..-vont vállat Isaac.

-Jó döntés!5 perces csókot Fanninak..-vigyorodott el Theo. 

Az 5 perces csók után a hugi szúrós tekintettel nézett Theora,majd Isaac pörgetett.Rajtam állapodott meg ezúttal az üveg.

-Merek!-jelentettem ki még a kérdés előtt.

-Öltözz át bikinibe,vagy maradhatsz is így,ugorj bele a tenger vízbe,majd csurom vizesen gyere be és csókold meg Theot..-hadarta el Isaac.

-Te nem vagy komplett..-fújtattam eggyet,elővettem egy törölközőt,megcsináltam a feladatot,majd magamra csavartam a törölközőt.-Akkor én következek..

Megpörgettem az üveget,mikor lassult,a három fiú felé volt,végül Stiles lett a kiválasztott.

-Na Stiles?Felelsz vagy mersz?-mosolyodtam el.

-Felelek..-tette fel védekezően kezeit maga elé.

-Ki tetszik neked?Vagy,kibe vagy szerelmes?-tettem fel a kérdéseket.

-Nem válaszolok..-rázta meg a fejét.

-Akkor dobj le egy ruhadarabot haver..-bökte meg Isaac.

Stiles morgott eggyet,és levette a pulcsiját.Ez az üvegezés addig ment így,ameddig alig maradt ruha bárkin is.Stiles volt megint az áldozat,és ugyanaz volt a kérdés mint amit én feltettem neki,kb 45 perccel ezelőtt.

-Na még mit nem!!Inkább vetkőzök..-csattant fel Stiles.

-Te barom,egy szál alsógatya van rajtad..Hova vetkőzöl még?!?-csattant fel Isaac is.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora