*Lili szemszög*
Alvást vagyis eszméletvesztést színleltem,amiben elég jó is vagyok.
-Kelj fel!-hallom "apa" erőteljes hangját.
Nem válaszoltam rögtön,csak a hangja irányába fordítottam a fejemet,és pirosan rikító szemeim reméltem átlátszódnak.
-Már ébren voltál?Szóval színleltél..ügyes..Viszont ne villogtasd rám a szemeidet!-mondja.
-Miért?Mi lesz ha villogtatom?Végülis..Én vagyok már az Alfák Alfája.Ha annyira szabadulni akarnék,már megtettem volna és csak a hült helyemet látnád meg az a Zood kölyök is!-morgom.
-Alfák alfája,te?Ne röhögtess.
Előjöttek agyaraim és karmaim.
A karmaim füstölni kezdtek.
A kézfejemen az ereim fékezések lettek.-Pusztulj arrébb!-morgom.
-Óh..Nem vicceltél?!
Pár másodperc múlva letéptem magamról a láncokat amik lekötötték,majd elporladt a szemkötőm.
A pirosan izzó szemeimet emeltem a férfira.-Te nem vagy az apám.Lehet hogy vérszülőm vagy,de nem az apám.Mr.Blood volt aki felnevelt.Ő is elég gyatrán lehetne az apám.
-Ától,hogy nem vettem részt az életedben,még a vérszerinti apád vagyok.
Vitáztunk egészen addig ameddig az a bizonyos Zood be nem jött.
A fiúnak fekete volt a szeme,fehér a haja.
Egy maszk volt a szája előtt.-Szóval te vagy Zood?Ilyesztőbbre számítottam.. -mondtam közömbösen.
-Hát ez van.-von vállat,majd végigmért,apámhoz ment de a szemét nem vette le rólam.
Beszélgettek,majd apám kiment de Zood bent maradt.
Feltessékelt egy matracra és mellém ült.-Nem félsz egy olyan szörny mellé ülni mint én?
-Nem.
-Akkor ha most kinyírnálak nem lenne mit veszítened?-fordulok felé.
-Nem.
-Bakker olyan vagy mint egy rossz robot.-sohajtozok.
-Bocs.
-Ahj..-fogalmam sincs,miért de megdörzsöltem a fejét.
-Most beléd meg mi ütött?
-Nem tudom..-birizgálom a haját.
Majd apa ront be és mikor meglát minket hatalmas vigyorral nézránk.
-Na látod?Ez a szörny nem bánt ok nélkül.
-Dehogynem!Most is bánt.-nyafog Zood.
-Jajj nehogy ebbe halj bele!-forgatja szemeit apa.
-Ne forgasd mert kiesik.-mondja Zood.
Ahhoz képest hogy elraboltak,nem úgy viselkednek mintha az elrablóim lennének.
Egész kellemes a légkör.
Nagy nehezen de rávettem magamat,hogy megszólaljak.-Miért raboltatok el?-tettem fel a kérdést.
-Mert szükségünk van rád.
Majd egy szobába ráncigáltak,ahol egy kőasztalra raktak és leláncoltak.
Hurrá..
A kezeim,a lábaim,a nyakam körül is láncok voltak.
Apa egy rituálés késsel jött mellém,miközben Zood egy vérrel teli kelyhet hozott.Megfosztottak a ruháimtól,egy szál alsónemű maradt.
Zood belemártotta az ujjait a vérbe és rám kezdett vele rajzolni.
Egy pillanatra meginogtam,majd láthatatlan lettem és kisiklottam a láncok alól.Kimenekültem az erdőbe,de őtte egy varázsigét mondtam a fogvatartóim épületére,így nem tudnak utolérni vagy kijönni onnan.
F
utottam egészen hazáig.
Ott összepakoltam egy bőröndbe,majd mentem Liam haza felé.
Nem tudom,mennyit voltam távol,mivel ott egy óra sem működött.Mikor megérkeztem szerelmem háza elé,elővettem a kulcsaimat és kizártam az ajtót.
Felvittem a bőröndömet a szobánkba.Eltelt egy kis idő,mire a szerelmem bejött a szobába.
Kikerekedett szemekkel nézett rám,majd ideszaladt hozzám,szorosan megölelt és megcsókolt.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
Hombres LoboLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...