I'm the alpha

585 28 0
                                    

*Lili szemszög*

Mielőtt visszajöttem az Alfák Alfája elmondta,hogy neki már eleve késő,és hogy jól tettem,hogy jöttem..
Megtanított mindenre..
Az Alfák Alfája hatalom a kezembe került.
Nehézen szoktam hozzá a tudathoz,hogy már sokkal nagyobb a hatalmas,amit eleve nem akartam,de mivel Lyci asszony egy nagyon kedves hölgy,ezért belementem.

Sok edzésem volt.
Előfordult,hogy aludni sem volt időm.
Folyton a húgom,Liam és a falka járt a fejemben.
Lyci asszony olyan gyorsan elmagyarázott minden,és kiváló oktató is..
Így 2 hét és pár nap alatt végeztem.

Mikor visszatértem,éreztem hogy valami nincs rendben.
Majd mikor az erdőbe értem,egy csapat fennhélyázó alfa farkas volt a területünkön és a falkával civakodtak.
Gondolkodás nélkül ugrottam közéjük.
Majd űztem el őket.

Mikor ottaludtunk Liamnél,nagyon boldog voltam,hogy újra itt vagyok.
Mikor beértünk az iskolába,rögtön kiszúrtam,hogy egy rám eléggé hasonlító lány ment oda a fiúkhoz,mikor mi már bent voltunk.
Majd mikor bejöttek,rögtön megcsókoltam Liamet,aki egy kis meglepődés után vissza csókolt.
Majd megismerkedtem a Hime nevű lánnyal és mentünk az órára.

Isaac a húgom mellett ült,Liam mellé sietősen leült Hime,én pedig mögéjük ültem.
Kifelé bámultam az ablakon,mikor elkezdődött az óra..

-Miss Blood..Remélem pótolni fogja a kimaradásait..-jött mellém egy fiatal férfi,sötétbarna haja volt és kék szeme.

-Na és maga ki a rák?-morogtam.

-Eric vagyok..A tanárotok.-mosolygott kínosan.

-Aha..

-Akkor megkérnélek,ha nem tudod pótolni az anyagot,szólj ha kell segítség,és segítek pótolni..

-Ha kell segítség,majd egy osztálytársamat megkérem.

-Elnézest,csak nem olyannak nézel ki,aki itt annyira jóba lenne másokkal..

- És ezt pont tudja is..-álltam fel a székröl és szembeálltam a fiatal tanárral.-Nem ismer..Nem tudja,milyen hírem van,és köze sincs hozzá.Plusz!Ebben a nyavalyás kócerályban még a diri sem mer ellenem tenni,szóval ne tegye próbára a türelmemet és a jóindulatomat,Tanár Úr!

-A..Akkor folytassuk az órát...

Ezzel Eric visszament a táblához és folytatta a magyarázást.

-Hercegnőm,nem kellett volna azért ennyire kiosztanod..-fordult hátra hozzám Liam.

-Kérlek..szerelmem..Kishíján nyomult a tanár én pedig nem tűröm,vagy te azt akarod,hogy hallgassam végig és csak bólogassak neki mindenre?

-Nem,dehogy..Csak azért finomabban is viselkedhettél volna..

-Na akkor meg?

-Csak lehetnél vele kedvesebb is.

-Jó..Megpróbálom...-forgattam szemeim.-Mikor kezdett el nekem parancsolni?Nem mintha zavarna,hogy azért néha irányít is..

Az óra további része nyugodtan telt el.
Majd az óra után indultam volna ki,de Eric bent tartott.

-Ki fog segíteni felzárkózni?

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora