Kirándulás

1.3K 55 1
                                    

*Lili*

Kiértünk az iskolához.A busz már várt minket,természetesen a hugom mellett ültem az úton.És mint mindig,mindenki veszekedett azért,hogy hol fognak ülni.A kirándulásra Ms.Martin kisér el minket.A falkábol nem is volt itt mindenki,csak Lydia,Stiles,Liam,Isaac,Kira és mi,nem beszélve Theorol,akiröl nem döntöttek,hogy falkatag vagy nem.

-Hé,min idegeskedsz?-bökött oldalba Fanni.

-Semmin..Csak mennék már..-mosolyodtam el.

*Liam*

Isaac mellett ülöl,valamit kegyetlen magyaráz,de mivel a busz ablakán kívlo tájat fürkészem,nem nagyon figyelem rá.Azon gondolkodtam hogy most mi is van köztünk a Lilivel,és hogy Hayden mit akar.Ezekkel a gondolatokkal a fejemben elaludtam.

Egy tiszta sötét helyen vagyok.A kissé erdőre hosonlítö hely végében két alal állt egymással szemben,majd egymással háttal.Kicsit hasonlítottak,de mégis nagyon különböztek.A jobb oldalamon lévő bizonytalan volt,bizyonságérzetet adó,még a balomon lévő teljesen értelmezhetetlen volt.

-Két utat választhatsz..És csak egyikünk kísér majd utadon.-mondták egyszerre.☁

Az álmombol Isaac zökkentett ki.Majd lelökött a két ülés közé.Megtámaszkodtam nagy nehezen az előttem lévő lésbe,és mérgesen néztem Isaac felé.

-Neked meg mi bajod?-kérdeztem ingerülten.

-Én itt kiöntöm neked a lelkemet miközben ide sem figyelsz és még megkérdezed,mi bajom?!-mérgelődött Isaac.

-Bocs hogy bealudtam,mint egy fáradt ember..-mentem bele a vitába.

-Ahj..Rendben.Elmondom még egyszer.Szóval..-kezdett bele komolyan a sztori mesélésbe.

*Fanni*

-Lili..na..mondd malár el.Mi történt mikor kettesben voltál Liammel?-faggatóztam.

-Ajj..Rendben.Megtámadott minket egy Árnylény..És ösztönösen Liam elé álltam,hogy nehogy megtámadja ész nélkül az árnyat..-mesélte el.

-Úgy reagáltál mintha a te bétád lenne,tudod?-emeltem meg szemöldökömet.

-Nem tehetek róla..Bevésődött nekem..-sütötte le szemeit.

-Nem a te hibád hogy bevésődött neked..És amülúgy van rá esély hogy észrevette?-puhatolóztam.

-Szerintem igen..-ezután berakta a fülesét és elkezdett zenét hallgatni.

Jó 10 óra utazás után,megállt a busz és mefszálltunk egy hotelban.Reggel 4-kor keltünk,elkészültünk,reggeliztünk,majd 05:30-kor visszaszálltunk a buszra.Pontban 12:00-kor odaértünk a szálláshelyünkre.

-Figyelem gyerekek.A fiúk és a lányok külön szállásrészen lesznek,mert nem akarunk terhes tiniket.-kikerekedett szemekkel figyeltünk,röhögést vusszafolytva-Ma szabad foglalkozás.Holnap bemegyünk a városba.A strandra engedélyezett a lejárásotok.Mivel ez a kis szállás a tenger felett van,minden házikóban 2 ember lesz.Később kikapjátok a kulcsokat,és a szobatársakat.-miután Ms.Martin végzett a "szabályzat" felsorolásával mindenki szétoszlott.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now