Vihar előtti csend

1K 50 0
                                    

*Liam*

Ott álltunk és figyeltünk,majd nem sokára ki is nyitotta azokat a skarlátvörös szemeit.

Kiemeltem a kádbol,a fejét vállamra hajtotta,és kapaszkodott a nyakamba,Derek felé néztem,aki csak biccentett eggyet a szoba felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiemeltem a kádbol,a fejét vállamra hajtotta,és kapaszkodott a nyakamba,Derek felé néztem,aki csak biccentett eggyet a szoba felé.Szó nélkül vittem a szobába,óvatosan leraktam az ágyra,de nem engedett el.

-Ne hagyj..egyedül..-nyöszörögte kicsit fáradt hangon.

-Nem hagylak,nyugodj meg..-ültem le mellé az ágy szélére.

-Hé,Liam..Gyere,adok ruhákat neked,ne így csurom vizesen mászkálj..Te pedig fiatalhölgy,ott van a bőröndöd a szekrény és a fal között,te is öltözz át..-szólt be Derek.

Homlokon csókoltam az épp feltápázkodó lányt,majd kimentem és követtem Dereket.Száraz ruhákba bújva mentem vissza,az ajtó előtt megálltam,és bekopogtam.

-Gyere..-hallatszódott Lili hangja.

Bementem,az ágyon ült nekidőlve az ágy támlájának,odaültem mellé és megcsókoltam,nem viszonozta,de el sem tolt,kíváncsian néztem rá miután elhajoltam tőle.

-Haragszol rám?-kérdeztem.

-Nem,csak..-mondta volna,de Derek bevágódott.

-Liam Dunbar!!Most azonnal letolod az ebédlőbe a seggedet és eszel!-parancsolt rám.

-Eh??Mivan?-néztem rá kérdően.

-Nem ettél mióta a hugim..-mutatott Lilire.-Mióta hugim nem nyitotta ki szemeit!Szóval letolod a seggedet és szépen nekiállsz enni!

-Igenis,anya..-forgattam szemeimet.

-Liam..-nézett sürgetően.

-Gyere Liam..-kelt fel és fogta meg kezemet Lili.-Menjünk enni,ha már Derek a kaja elkészítésével fáradozott..

-Jó,jó..-mentem utána ellenkezés nélkül.

Leérve az ebédlőbe leültünk egy-egy székre és nekiláttunk az evészetnek.Derek szigorú tekintete mellett nehéz volt nem elvetni az evés ötletét,de mivel napok óta nem ettem,nem nagyon vette el az étvágyamat.Miután befejeztük az evést,visszamentünk a szobába,én írtam egy SMS-t Fanninak,hogy jöjjönek,de azt nem mondtam,hogy Lili már nincs a kórházban.Milyen kedves vagyok..És hogy mit fogok én ezért kapni..

-Mi a baj?-lépett elém.

-Belegondoltam,mi lesz ha ideér a hugod..-fogtam meg derekát.

-Ne mondd hogy félsz tőle..-mosolyodott el.

-Nem a hugodtol félek..Inkább a fülemet féltem..-mosolyodtam én is el.

-Hé..-döltötte nekem a fejét.

-Most mivan?-néztem rá,miközben végigsimítottam párszor a hátán.

-Semmi..Nem lényeg.-hallatszott fáradt hangja.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now