Doiminik mozgolódik

862 40 0
                                    

*Lili*

A kávézóhoz értem..Meglattam Domit,ő pedig intett,hogy menjek oda.Oda is mentem.

-Szia.Kicsípted magad?!-közölte velem eszrevtelét kérdően.

-Igen..A kisegítésed után dolgom lesz.-mondtam.

-Akkor nem miattam?-kérdezte tettetett sértődöttséggel.

-Nem ám..Hinni a templomba szoktak Domi.-vagtam rá,majd indultam be a kávézóba.

Beültünk az egyik boxba.Odaadtam Dominak a füzetemet,ő pedig elkezdte másolni..Mondanom sem kell,hogy milyen lassan haladt.Odahajoltam a füzetek fölé,és néztem..MÉG FELÉT SEM ÍRTA ÁT!

-Domi...Miért nincs még átírva fele sem?!?-förmedtem rá.

-Sajnáloom...Ja..Nem..Megsem sajnálom.-kezdte.

-Ne pimaszkidj,mert megverlek!-mérgelődtem.

-Mármint?-vigyorgott.

-Perverz majom..-forgattam szemeim.-Ha nem sietsz,akkor elmegyek.-mondtam teljes komolysággal.

-Jólvan na..-momdta,majd visszafordult és tovább másolt.

Néha magyaráztam,hogy jött ki,meg ilyenek,de elég gyorsan megértette.Egy és fél órát voltunk a kávézóban,mire végeztünk.

-Kösz a segítséget..-momdta kiérve a kávézóbol.

-Semmiség,na szia.-mondtam,majd megfordultam.

Miután lépni készltem,megéreztem ahogy Dominik elkapja a csuklómat,majd egy laza mozdulattal maga felé fordított.

*Liam*

Az Isaacel megbeszélt talalka helyére igyekeztem,mikor megláttam az új srácot Dominikot kijönni a kávézóbol,a barátnőmmel.Csak figyeltem.Lili elköszönt és már fordult is,hogy elmenjen,de Dominik elkapta a kezét és szembefordította magával.Ahogy a srác kozeledni kezdett felé,átmentem az út másik felére,és megfogtam baratnőm derekát.

-Mit akartál csinálni?-kérdeztem mikozben magam felé fordítottam a lányt.

-Csólot lopni..-mondta higgattan Dominik.

-Amit nekem szabad,azt már neked nem..Az én barátnőm,nem a tiéd.-jelentettrm ki.

-Liam..Én..-idegeskedett Lili.

-Te nem csináltál semmi roszat.Láttam,hogy el akartál menni,s azt is,hogy ő rántott vissza..-mondtam az ideges lányra nézve.

Megcsókoltam,majd kicsit meglepődve viszonozta.

-Bocs haver..Sziasztok.-mondta,majd elindult,pár méter megtétele után ismét meghallottam.-De akkor is megszerzem.

-Szeretlek..-leheltem ajkaira.

-En is téged..-mosolyodott el.

Lágyan beleharaptam alsó ajkába,ő pedig csak fülig vörösödve emelte rám szemeit.

-Nekem mennem kellene..-mondta két csók között.-Dolgom van.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now