Befejeztük az iskolát.
Liamel azóta is egy pár vagyunk.
A húgomék is mgvannak,Derek és Hime is egymásra találtak.
Malia...
Malia meghalt,mikor Lydiat mentetük ki egy vampír karjai közül.
Lydia és Stiles azóta összejöttek.Jelnleg egy kocsiban ülök,bekötött szemmel..
Nem ezúttal nem raboltak el..
Vagyis de..
Liam elrabolta a szívemet éy ezért ök most itt..
Liam vezeti az autót,és meglepetéssel készült..
-Mindjárt ott vagyunk.-hallom meg Liam hangját,ami valamiért ma különösen lágyan cseng..-Már várom..-mondtam,mire hallottam,hogy halkan elkuncogja magát.
Egy ideig még utaztunk,majd egyszercsak megallt az autó és hallottam,hogy Liam kiszáll.
A mellettem lévő ajtó pár másodperc múlva kinyílt.
Liam kisegített a kocsibol,majd megfogta derekamat és irányított,hogy merre menjek.-Liam..
-Mindjárt megszabadulhatsz a kendőtöl..
-Ahj..Oké..Miért csak mindjart?
Liam belepuszilt a nyakamba,és egy szót sem szólt.
Éreztem a frissen nőtt fű illatat,a cipőm kopogott,vagyis valami kemenyen mehetünk,de ez nem járda,talán lépőkövek..?
Egy pillanatra elengedett és ajtó nyitást hallottam.
Újra a derekamat fogta és mentünk tovább.
Berúgta az ajtót,mire én jót kuncogtam rajta.
Egyik kezét levette derekamrol és kioldotta a szemkendőt.
Hihetetlen mi tarult elém..Fehér falak..
Egy kisasztal a helyiség közepén,vörös teeítővel,rózsával és gyertyaval a tetején,ket személyre megtérítve.
A padló tele volt rózsaszirmokkal..
Liam felé fordultam könnybelábadt szemekkel..-Istenem..-kaptam szám elé kezemet.
-Tetszik?-kérdezte egy félmosollyal.
-Nem,nem tetszik...-mondtam,majd egy kus szünetet tartottam.-Imádom.-öleltem át szorosan,majd megcsókoltam.
-Már megijedtem..-mondta ismét mosolyogva.
-Szeretlek..-mondtam.
-En us szeretlek Hercegnőm..-mondta,majd megcsókolt.
Leültünk az asztalocskához,majd Isaac jelent meg inasnak öltözve,lezselezett hajjal,és ezen jót nevettem.
Isaac csak szúrosan nézett rám,majd lerakta az ételeket.
Megettük az ételt,majd a hugom jött ki felszolgálólany ruhában és lerakta a desszertet az asztalra.-Majd mindjárt olvadhatsz mint a fagyitok..-mondta Fanni,majd lerakta a fagyikat elénk.
A hugom elővett egy fedett tálat,amiröl leemelte a fedelet,miután Liam bólintott egyet.
Egy gyönyörű gyűrű hevert a fedél alatt.
A szám elé kaptam kezeimet és megindultak a könnyeim.
Liam megfogta a gyűrűt,mellem setált majd feltérdre ereszkedett.-Miss Blood,megtisztelsz azzal,hogy egy ilyen idióta felesége leszel?-kérdezte.
Felkeltem a székböl és letérdelve elé átöleltem.
-Igen..-mondtam,majd megcsókoltam.
Tapsra eszméltem fel és körbeneztem.
Mindenki itt van,az egész falka..
A hugom és Isaac mar ugyanúgy normális ruhaban voltak..
A lányoknak is megeredt a könnyük,nem csak én voltam az közülük,aki az egereket itatta..-De ez még nem minden..-mondta Liam,mire újra rá néztem.
-Mi?Mit tartogatsz te a tarsolyodban még?-kérdeztem.
-Majd meglatod..-mondta,majd felkeltünk a földröl és egy kissebb bulit tartottunk.
A buli után Liam ismét az autohoz rángatott engem és elmentünk valahova..
Mikor megérkeztünk,nem akartam hinni a szememnek..
Egy gyönyörű ház előtt álltunk meg az autóval.
Kiszalltunk és Liam elfordított egy kulcsot a zárban és a kapu félre húzódott.
Körbejartuk kívül a hazat,valami eszméletlen..
Bementünk a hazba,ahol szintén minden eszméletlenül gyönyörű volt.Mindannyian pályát választottunk magunknak.
Liam úgy döntött sporttal fog foglalkozni,mint az edző és a tesitanár.
Scott az állatorvos lesz neki a jó munka.
Isaac is Liam peldaját követi és a sporttal fog foglalkozni.
Stiles nem nyilatkozott nekem nagy valamit,annyit mondott,hogy ha az apja nyugdíjba vonul,ő lesz a következő seriff.
Lydia marketinges akar lenni.
Fanni fodraszkodni szeretne.
Én úgy döntöttem körmökkel,és a divattal fogok foglaljozni.
Termeszetesen a természetfelettinek nem fordítottunk hátat a suli elvégzése után sem.Pár év után terhes lettem és lett két kisbabám..Lina és Luka..
A hugom és Lydia is terhesek lettek,ahogy Theo parja Miku és Derek parja Hime is
Fanninak is lett két szép gyermeke Laky és Frea.
Lydia is ket gyermeket hozott vilagra Malia és Matt.
Miku is két szép gyereket hozott világra Christofer és Thristan személyében.
Hime egy erősas kisbabával ajandékozta Dereket,Mireaval.
Kira pediig egy aranyos kislányt hozott világra Saekot.A kis Lina felemás farkas szemeket kapott,ami miatt eleinte aggodtam,de végül kideritettem,hogy azért mert egy AlfaBéta lett a picúrbol.
Lukat terelgettem én,Liam meg a kis Linat.
A hugomekhoz természetesen mindig atjartunk,így a picik összeszoktak.
És a gyerekek jól kijönnek egymással,mióta a teljes falka összejár találkozóra.VÉGE
Istenem...Nem hittem,hogy nehezemre fog esni befejezni ezt a könyvet,vagy egyáltalán a végére fogok érni...
Nem volt több ötletem a könyvbe,de lesz egy masodik része ennek,ahol a gyerekek kalandjait lehet majd követni,de azt később rakom ki..Köszönöm,hogy elolvastad..😘
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
Hombres LoboLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...