Ąlfák Ąlfája

609 27 0
                                    

*Még most is Liam*

-Helló..Ti szerencsétlen alfácskák mégis hogy merészkedtetek a falkám közelébe?Peter a halálotokba akart küldeni titeket?-nyalta meg a végén a szája szélét.

A vörös hajának lila végét meglobogtatta az éjjeli szellő.
Egy cigi világított a szájában.
Egy fekete pántos blúz és egy vörös fodros szoknya volt rajta.
A fekete pántos blúz pántját egy barna,kissé arany beütésű bőr fedte.
Alkarjai a csuklójától könyék fölöttig be volt kötve fáslival.
Egy fekete patika volt rajta és mindkét lábszára térdig be volt kötve fáslival.
Volt még a nyakán is fásli,de az nem volt annyira feltűnő.

-Há csak közelebb toljátok hozzájuk a seggeteket,én ivartalanítani foglak titeket,a nemzési esélyetek nulla lesz..A csajócák pedig megégve fognak távozni..-momdta egy gonosz mosolyt.

-Te kinek képzeled magadat,hogy így beszélsz velünk?-csattant fel az egyik alfa.

-ÜLSZ!-parancsolt rá kiabálva,mire az alfa rögtön le is ült,mint egy magát összehugyozott kiskutya.-Helyes..Jófiú.-mondta gúnyosan.

-Ki vagy?-kérdezte fenyegetően a fekete hajú nő.

-Haaahh?..Ó,hogy nem mutatkoztam be...Az új Alfák Alfája vagyok...Lili Blood.

-Te kis...

-Most fékezd a szádat szuka!-förmedt rá.

A számat harapdálva figyeltem.
Nem akartam semmivel sem beleavatkozni.
Éreztem azt a valamit,ami miatt nem mernék most szembeszállni vele..
Volt körülötte egy amolyan ellentmondást nem tűrő,tekintélyt és tiszteletet parancsoló aura.
Felénk fordult és hozzám sétált.
Óvatosan megcsókolt,majd elváltak ajkaink.

-Menjetek a fatuskó mögé..-suttogta,majd visszament,mi pedig tettük amit mondott.

Egyszer csak az összes alfa neki ugrott,Scott,Isaac és Stiles,kissebb és nagyobb nehézséggel fogott le engem,hogy ne menjek én is oda..
Egyszer csak már nem látszódott a Hercegnőm a sok alfa körülvette..
A romok felé néztem,ahol skarlát színű fény látszódott..

Hatalmas skarlátvörös lángok csaptak fel a Hercegnőm körül és az alfák pár másodperc múlva elvágódtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hatalmas skarlátvörös lángok csaptak fel a Hercegnőm körül és az alfák pár másodperc múlva elvágódtak.

-Ti hitvány alfa másolatok...Most vagy húzzátok innen a kicseszett beleteket,vagy kinyírlak titeket!-morogta nekik a Hercegnőm.

Az alfák elsiettek,de ha mesében lennénk még a porfelhő is látszódna mögöttük..
A Hercegnőm visszaszívta magába a lángokat,majd hozzánk lépett.
Mindenkit megölelgetett,mi pedig hazafelé elmeséltük,hogy mi is történt.
Mielőtt elmentünk volna,Lydia mondta,hogy ilyen volt a látomásában Allison halála,ezért meg is beszéltük,hogy elvisszük a lány holttestét az apjának,hogy el tudjon búcsúzni,és hogy ő döntse el,milyen temetése legyen a lányának.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now