Sulinap előtt állva

1.6K 59 0
                                    

Az iskola csengője szántotta végig a folyosókat.Liam,Isaac és a hugom siettek hozzám.Aggódtak,és hogy miért?Mert be bolt kötve a szemem egy vékonyabb fekete szallaggal.

-Lili!!-hallottam meg a hugomat.

-Mi történt?-vágott bele Isaac.

-Mondj el mindent..-fejezte Liam.

-Nyugalom srácok..Ez csak-és itt akadtam el..Mit mondtam volna nekik?Hogy bocsi de a szemem nem hagyja abba a pirosan rikítást?Vagy hogy sorry de elkezdett random időben vér folyni a szememböl?

-Ez csak mi??-tette csípőre a kezét Fanni.

-Folytasd...-állt elém Liam.

-Én csak nem akarok erröl beszélni..-nyögtem ki idegeskedve.

-Majd ha felkészültél elmondani nekünk akkor szólj..-forgatta a szemeit Isaac.

-Isaac..-szólalt meg szinkronban Liam és a hugom.

-Oké...Nem mondtam semmit..-emelte maga elé kezeit védekezően.

-Isaac...Furán viselkedsz..-léptem Isaac elé.

-Én?Ugyan már..Csak beképzeled..-motyogta.

Majd a suli csengője jelezte az óra kezdetét.Mindenki befáradozott az osztályba.Nagyon lassan múltak az órák,majd egy újabb csengő jelezte a kajaszünetet.

-Gyerünk!!!-pattantam ki a székböl.

-Nyomás!!-követte a példámat a hugom is.

A két fiú csak beletörődően követett minket.Fanni és én megállapodtunk abban hogy a Lacross pályánál fogunk ma ebédelni.Odasiettünk a lelátóra,majd nekikezdtünk a kajának.

-Sziasztook..-vágódott le mellém Scott.

-Rég láttunk titeket..-ült le a hugom mellé Stiles.

-Aha..-motyogtam,majd Lydia és Kira is odajött hozzánk.

Mi lányok ott dumáltunk és ettünk,miközben a fiúk lementek lacrossozni.Milyen mázli hogy a kajaszünet 30 perc..Pár perc múlva egy csapat hölgyemény jött oda és bámulták a fiúkat,nagyban áradozva..

-Azt hallottam hogy Scott után Liam a legesélyesebb arra hogy a csapatkapitány legyen..-forgolódott a szöszi.

-Tényleg?Végülis..Jól jatszik,és a meccseken ritka hogy kispadra ültetik..-fordult a szöszi felé a barna.

-Scott viszont..Ő a csapatkapitány..Alig hogy bevették a csapatba,kapitány is lett..-mondta a fekete.

Kira mérges tekintetét,még én is éreztem..Sóhajtottam néhányat,majd a vállára raktam a kezem.

-Nyugi Kira..Ezek hiába motyognak meg sugdolóznak..Semmit sem érnek el vele..-suttogtam oda az ingerült lánynak.

-De Li..Hogy lehetsz ilyen nyugodt?Elvégre te meg Liam eggyütt vagytok,nem?-nézett rám.

-Hát...-és megint elakadtam,nem tudtam válaszolni.

Majd valami fejbetalálta a lányokat,mi pedig visszakaptuk a fejünket.

-Bocsi..Nem "direkt" volt..-kiabált oda Isaac haladva a pálya széléhez a fiúkkal.

Scott és Liam ért ki elsőnek,mögöttük Isaac és Stiles haladt.Azok a hölgyemények pedig lerohamozták a fiúkat.A fiúk lerázták őket,majd a lelátóhoz jöttek.

-Lejöttök?-kezdte Scott.

-Viszont ha nem...-folytatta Isaac.

-Akkor mi hozunk le.-fejezte Liam.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora