Reggel mikor felkeltem gyors összekaptam magam.Felkeltettem Fannit.Megreggeliztünk,majd ezúttal is motorral száguldoztunk a suliig.Lepattantunk a motirrol és a bejárat felé vettük az irányt.A szekrényekhez értünk,Isaac és Liam jött oda hozzánk.De éreztem még mások tekintetét is.
-Szia Fanni,Lili...-kezdte Isaac.
-Szia..Isaac..és Liam.-mondta a hugom.
-Sziasztok...-folytattam én.
-Akkor kinek hány órája lesz?-vágta rá Liam.
-Nekünk 5..-nézett felém a hugom.
-Nekem 7..-mondta Isaac.
-Nekem 6.-felyezte be Liam.
Beszélgettünk egészen a csöngőig,mindenki megindult az órára,majd egy kezet éreztem a vállamon.
-Várj egy kicsit...-mondta Isaac.
-Hm?Mit akarsz?-kérdeztem.
-Nem cserélnél velem helyet?-nézett rám nagy szemekkel.
-Helyet cserélni?Miért?-néztem kérdően.
-Hát...Én csak szeretnék a hugoddal ülni,jobban megismerni...-magyarázkodott.
-Oké.-akaratlanul is elmosolyodtam,majd megkócoltam Isaac haját és bementünk a terembe.
Mindenki leült.Az utolsó két padba ültünk mi négyen.Isaac leült Fanni mellé,én meg helyet foglaltam Liam mellett.
-Min mosolyogsz ennyire?-bökött oldalba Liam.
-Semmiin...Csak Isaacan..-böktem meg én is Liam oldalát.
-Miért?-nézett rám furcsálló szemekkel.
-Szerintem tetszik neki a hugom.-súgtam oda.
-Amúgy...-kezte volna a mondatát Liam,de a tanárnő közbevágott..
-Ms.Blood..Mr.Dunbar..Lehetne hogy figyeljenek?Vagy inkább felelne az egyikük?
-Nem tanárnő..-vágta rá Liam.
-Nekem 8,ha akar éppenséggel feleltethet..-mondtam semleges hangnemben.
A tanárnő felrakta a kérdéseket,és nagy szerencsémre azokat amiket tudtam is.A tanárnő morogva az orra alatt beírta az 5-t,majd folytatta az órát.
Órák után
Fanni az eget bámulta én meg rajzolni kezdtem miután felkötöttem a hajamat,hogy ne lógjon az arcomba.Nagyon bele merültem a rajzolásba,és csak arra kaptam fel a fejemet hogy belefújt valaki a fülembe,ami miatt végig szaladt rajtam a hideg.
-Miva..-szakadt meg a szavam mikor Liam hajolt át a vállamon.
-Bocsi,de már egy ideje a falhoz beszéltem.-mondta,lenézve a rajzomra.
-Akkor bocsi,csak nagyon belemerültem..-mondtam miközben azt figyeltem ahogy a rajzomat nézi.
-Igeeen..Nagyoon belemerültt..-hallottuk meg Isaac hangját,majd odament a hugomhoz.
-Mehetünk akkor?-kezdte Liam idegesen.
Mindenki csak bólintott egy igent és felültünk a motorokra.Isaac nagy lendülettel pattant fel a hugom mögé.Én csak sóhajtottam eggyet,majd Liam felé néztem.
-Hajtsak lassabban?-húztam fel a maszkot és a szemüveget.
-Mindegy..-kapaszkodott belém.
YOU ARE READING
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
WerewolfLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...