Zűr

884 45 0
                                    

*Fanni*

Követtem a nővéremet,bement az erdőbe,ahol apa várta.Mivel még nincs vége a tanításnak írtam a csajoknak,hogy falazzanak még vissza nem megyünk.Egy fa mögött megalltam és hallgatóztam.

-Csakhogy elhöttél.Herryröl szeretnék beszélni..-mondta apa.

-Harry!Harry!Harry...Mindig csak Harry!!Nem megyek hozzá,mert nem szeretem!Értsd már meg!-mondta nővérem,miközben bekapcsoltam a hangrögzítést.

-Ó,dehogynem..Hozzá fogsz menni!Nem érdekel,hogy kit szeretsz,te hozzá fogsz menni feleségül!-jelentette ki.

-Még mit nem!Előbb ölöm meg magam.

-Lili,figyelj..Tudom,hogy ezzel nem lettem jobb apa,de a családom érdekét nézem..És Harry az aki megfelel hozzád.A hugodat,csak a te kérésedre nem adom férjhez.

-Tydom apa,de nem áll a család érdekében Harry...Mi csak azt akarjuk,hogy felhagyj az aljohol fogyasztással,hogy egy normlis család legyünk,egy normális apával,aki dolgozik,alkalmanként iszik,és aki figyel a lányai boldogságára..-csuklott el a hangja.

Hallottam néhány léptet felénk közeledni.Felhúztam egy akadalyt,ami meggátolja,hogy meglássanak minket,de az erőm teliholdkor a leghatásosabb,most pedig még csak holdtölte van,csak remélni lehet,hogy elég erős az akadályom.Hátranéztem,Liam közeledett mögötte pedig..

*Lili*

-Bazdmeg,apa!Nem igaz,hogy nem érted meg..Mi tényleg csak egy normális családot akartunk,egy normális apát!-éreztem,ahogy lefolyik az arcomon pár könnycsepp.

Apa csak nevetett,én pedig csak sírtam,a bőrömet tűzforrónak éreztem.

-Ugyan,kincsem..Mi soha nem leszünk egy normális család.A hugod az egyetlen,akinek valaha lehetett volna normális élete,de akkor ki kellene törölni az emlekeit,és elzárni minden erejét..-mondta apa még mindig nevetve.-Kincsem..Tudod,hogy nem fofok valtozni és te sem..Te mindig us egy psyhopata maradsz..Gondolj bele..Mi lesz ha az a Liam gyerek megcsal?Nem ővele fogsz vrszekedni,hanem egyszerűen elteszed láb alol a nőt.Ismerd be,hogy nem fogsz vltozni,és a bevésődés csak olaj a tűzre.

-Olaj a tűzre?Akkor téged is el kell tennelek láb alol..-ökölbe szorítottam a kezeimet,majd a két öklöm lángra kapott.

Éreztem,ahogy skarlátvötösre váltanak a szemeim,ahogy elönt a gyilkolási ösztön.Meg akarom ölni..Meg akarilom ölni az apánkat..Meg akarom semmisíteni,el akarom törölni a föld színéröl.

-Nem megmondtam?Nem tudsz megvaltozni,ugyanúgy gyilkolni fogsz.

-HALLGASS!!!-kiáltottam el magam.

-Zűr van a paradicsomban?-lépett elő Hayden (?)

-Mit akarsz?-förmedtrm rá rögtön.

-Nem mondod,hogy ismét kezded..Az előző kűzdelmünkböl is te jöttél ki sérülve.

-Az én lányom..sérülve?

-Igrn Mr.Blood,a maga lánya sérüléseket szenvedett tőlem,amiért meg akarta menteni a szeretteit.

-Hallgassatok...-kezdtem halkabban,de senki sem figyelt arra amit mondtam.-HALLGASSATOK NYOMORULTAK!-kiáltottam el magam,mire elhallgattak.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now