*Lili*
Hayden kiment,Liam visszanézett,de tekintetünk összetalálkozott.Hirtelen az összes létező negatív érzelem egyszerre öntött el.Düh,harag,csalófottság..
-Theo..Írj ha Ms.Martin keresne a strandolás miatt..Ma nem alszok a lakóházban..-álltam fel az asztaltol.
Meg sem vartam,hogy Theo válaszoljon,kiviharoztam.Megláttam egy kissebb erdőszerű részt,berohantam oda és átváltoztam.Égett az egész testem,a mancsom alatt elhervadtak a növények,nem érdekelt,csak futottam.
-Ütálom ezt a bevésődést..Útálom Haydent..Útálom szeretni Liamet...
Az erdő közepe felé lehettem,mikor elfáradva visszaváltoztam,és lepihentem egy sziklán.A telefojomat max hangerőre raktam és elaludtam.
07:30
Felriadtam.A telefonom pittyegett,zizegett,csipákolt..Kómásan néztem meg mi is az..Theo és a hugom is írt.
Theo:9-re kell összegyűlnünk az étterem előtt.
Fanni:Hallod,ha Theo nem szól,eskü,hogy a keresésedre mentem volna..!!
Theo:Hé Cipkerózsika,kelj már fel!!
Hát mit ne mondjak,nem csalódtam bennük..Ránéztem az órra..07:37..
-Baszki és ezért fújnak itt nekem vilagháborút?!?-csattantam ki.
Majd a szemem megakadt egy másik üzeneten..
Apa:Ha nagyon ragaszkodsz hozzá,a hugodnak nem kell férjhez mennie,de neked muszály!Pár nap és találkozunk.Majd megismerheted nemsokra a jövendőbeli férjedet.Puszi.
-Na tudod mikor..Bár..Ahjj..A hugomat legalább békén fogja hagyni..-meredtem magam elé.
Nem sokáig tanakodtam.Felpattantam és farkastempóban kifutottam az erdőböl.Végigkocogtam a mólón egészen a lakóházig.Bementem,majd a hugom és Lydia ugrott a nyakamba.
-Nyugiii...Élek,és kárt se tettem magamban.-öleltem meg a két lányt.
-Azt ajánlom is..Vagy az a kettő nem élné túl a haragomat...-tette a kezét vállamra Theo.
-Na jólvaan..Már megint itt vagy?Lassan át költözhetnél,folyton itt lógsz..-mosolyodtam el.
-Helyesbítek..Még mindig itt vagyok!És tudom,nem bírnátok a nagyszerű társaságom nélkül..Szóval ha nagyon ragaszkodsz hozzá,erre a napra akkor már át is költözök..-bigyorgott Theo.
-Hülye..-mondtam,majd a bőröndömhöz sétáltam,miközben a lányok leültek az egyik ágyra.
Kivettem egy haspólót,egy magas derekú rövidnadrágot,egy harisnyát,majd bementem a fürdőbe és átöltöztem,felkaptam egy patikát és körbekenytem magam naptejjel,felkötöttem a hajamat és egy napszemüveget tettem a fejem búbjára.
08:30
-Unatkozooom..-jelentette ki hugim.
-Én is..-folytatta Lydia.
-Osztom..-csatlakozott Theo is.
Megrezzent a telefonom,mivel már levettem a hangot,tudtam SMS érkezett.Feloldottam és megnyitottam az értesítéseket.
Liam:2 nem fogadott hívás.
Liam:2 olvasatlan üzenet.Morogtam egy sort,majd megnyitottam az üzeneteket..
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
Hombres LoboLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...