Sulinap előtt állva 2

1.5K 57 1
                                    

*Lili*

Mérgesen,csalódottan hagytam ott és mentem vissza a terembe.Isaac vállánál megragadtam a blúzt és felrántottam a székröl.

-Visszaülsz!Azonnal!-parancsoltam rá ellentmondást nem tűrően.

Isaac értetlenül kapta fel a cuccait és ült vissza.Mérgesen huppantam le a hugom mellé,aki csak értetleül nézett rám.

-Mi a baj?Mi történt?-kezdett kérdezősködni Fanni.

-Tényleg tudni akarod?-néztem rá kérdően,amire hugom csak bólogatott.

Elmondtam mindent,mindent ami bennem kavargott.Nem is tartott sokáig,hogy elkezdődjön az óra.A hugommal teljes csendben figyeltünk az órán,addig ameddig egy papír nem landolt előttem.

Azt hiszed hogy helyettesíthetsz?
Erröl most tegyél le.
Visszajöttem,és itt is maradok!

Ahogy ezeket a sorokat olvastam nem tudtam eldönteni mit reagáljak,ezért odacsúsztattam a hugomhoz,akiben a vér is megfagyott.

*Liam*

-Nem tudod mit rontottál el?Hogy lehetsz ilyen barom?!-suttogta mérgesen Isaac.

-Értem,hogy ezt nem így kellett volna elmondanom neki,de..-ekkor megakadt a szavam.

Hayden ült előttünk és nézegetett körbe az osztályban.Hol rám hol a lányokra,akik olvastak egy papírrol.

-Hayden mikor jött vissza??-sutogtam  Isaac fülébe.

-Én is csak ma láttam meg..-mondta nagyokat nyelve.

-Miért jött vissza,esetleg nem mondta?-suttogtam.

Isaac csak megrázta a fejét,én pedig próbáltam az órára figyelni.Hát nem nagy sikerrel.A figyelmemet elterelte ahogy lattam hogy Hayden a két lányt figyeli..

-Mit tervezel Hayden?-fogalmazódott meg bennem a kérdés.

*Isaac*

-Liam..Szereted még őt,vagy már szerelmes vagy másba?Vissza fogsz menni hozzá,vagy az új érzseidre fogsz hallgatni?Kit választasz?Hayden vagy Lili?-ezek a kérdsek jártak a fejemben,mikor megszólalt az óra végét jelző csengő.

-Haver..Ma falkagyűlés.-mondta Liam,majd elment mellettem.

-Gyűlés?Ma?De..-motyogtam magam elé alig hallhatóan.

Pakoltam be a táskámba a maradék felszerelést,mikor a telóm megzizzent.

Scott:Heló.Ma a falkagyűlés pontban 18:00-kor lesz.Megjelenés kötelező!

-Uram ég..Valami gáz lehet..-mondtam,majd zsebrevágva a telómat összecuccoltam és vállamra kapva a táskát elindultam a lacross edzésre.

Nem tartott sokáig odaérnem,de mielőtt bementem volba az öltözőbe,felpillantottam a lelátóra.A lányok ott ültek és vártak.A szemem megakadt Lilin,akinek a tekintete teljesen üres volt.Szinte már ilyeztően üres.
Bementem az öltözőbe és lepakoltam a szekrényembe.Liam már átltözve,maga elé meredve ült a padon,mint egy helyettes csapatkapitány..Sóhajtva párat elkezdtem átöltözni.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now