Bonyodalom

1.1K 52 0
                                    

*Fanni*

A városi túrázás során bementünk egy múeumba,voltunk állatkertben,meg színházban.Majd kaptunk egy kis szabadidőt a városban.Megszólalt a nővérem telója a Skillet-My Demons volt,vagyis a mi drága apukánk hívta.

-Halló?...Nem.Kiránduláson vagyunk,emlékszel hogy említettük,ugye?Meg hogy aláírtad a papírt?-kezdte,de nem sokkal később már nem volt olyan kedves hangulatában.

Lili kinyomta a telefont,majd kishíján földhöz is vágta.Theo vette el a telefonját,mielőtt eldobta volna.

-Hogy az isten verje szét azt az alkoholista koponyáját!!-dühöngött a nővérem.

-Lili..Nyugodj le..Mondj el mindent.-próbáltam nyugtatgatni.

Lili csak dühösen beviharozott egy kávézóba,rendeltünk forrócsokit,majd a nővérem belekezdett.

-Szóval..Apa..Nem,inkább Mr.Blood úgy döntött hogy...-itt nagy levegőt vett,majd Liam atkarolta a derekát.-Úgy döntött,hogy kiházasítana minket..-szorította ökölbe a kezeit.

Lesokkolva néztem a nővéremre,aki látta,hogy nem akarom megérteni az egészet.

-Ferjhez akar adni minket..-mondta üres szemekkel.

-Nem fogjuk hagyni.-vágott rá az asztalra Theo.

Theo megijesztett.Osszerezzentem,még sokkos állapotban is.A kezembe temettem az arcomat.

-Nem akarom elhinni..Nem akarom..-ennyi telt tőlem,nem tudtam mást mondani.

*Lili*

A hugom sokkos allapotban volt.De megértem,én a sokkos allapotom helyett inkább dühös és csalódott voltam.Nem akarunk még házasodni,pláne nem egy vadidegennel.

-Nincs semmi ötletem,hogyan lehetne keresztbe tenni neki..-sóhajtoztam,majd kihozták a rendelésünket.

-Költözzetek mondjuk Derekhez..-szólalt meg Liam.

-Jó ötlet..De akkor meg ott fog ránk találni..-momdta Fanni.

-Én már nem tekintem az apámnak..Nem fogok vele úgy viselkedni,mintha családtagom lenne..-kevergettem a forrócsokit.

-A cuccaitokat athozzuk mi..A motrokkal meg foglakozhattok ti..-mondta Theo.

-Rendben..-mondtuk szinkronban a hugommal.

Leírhatatlanul megútáltam a saját apámat..Megvetem,lenézem..Sorolhatnám a negatív érzéseket,de akkor nem érnék a végéhez.Ötletelve ittuk meg a forrócsokikat,majd kisiettem a kávézóbol.El is telt az a kis szabadidőnk,mialatt én dühöngtem.Visszament mindenki a találkozóhelyre.Még mindig nem bírom Hayden pofikáját,de nem is szóltam semmit.

-Kedves  gyerekek..Most elmegyünk uzsonnázni,majd sétálunk eggyet a parkig.Utána viszont visszamegyünk a hotel éttermébe és megebédelünk.-mondta Ms.Martin.

-Ó,akkor most jön az a rész,hogy ez leszáll végre rólam?-gondolkodtam el,majd a tömeg után indultam a park irányába.

A parkban találtam magamnak egy kényelmes kis eldugott zugot,és próbáltam nem felkapni a vizet,akárhányszor eszembe jutott az ami történt,az amit a telefonban hallottam..De nem sok sikerre jártam,forrónak éreztem a bőrömet,az egész testem lüktetett,éreztem ahogy a bennem lappangó vérfarkas meg akarna vadulni,de megcsörrent a telefonom.Megint ő volt az.

Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔Where stories live. Discover now