*Lili*
Mikor benyitottunk a fürdőbe, elállt a lélegzetünk..
Hayden volt az.
És miért lepődtünk meg?
Mert béta sárga volt a szeme,és mert megöltem..
Hogy is lehet életben?
Hisz gyakorlatilag megsemmisítettem..És pofán ütött a felismerés..Mikor apámmal..Amikor a vérszerinti apámmal voltam abban az illúzióban,az megváltoztatta az egész valóságot körülöttem.
Akkor Haydent is újrakreálta..
De akkor kinek a bétája?-Hogy lehet?-suttogtam magam elé.
-Nem tudom.
-Szóval hangosan is kimondtam..
Majd elkezdtünk hangtalanul benyitni.
Majd amilyen halkan bementünk,olyan halkan bementünk,olyan halkan csuktuk be magunk után az ajtót.-Mit keresel itt?-kérdezte Liam teljes közömbösséggel.
-Ti kik vagytok?-kérdezte Hayden.
-Tuti,hogy most kamuzik..Nem tudom elhinni neki,hogy elfelejtett bármit is..
-Semmire és senkire nem emlékszem..Az első emlékem az erdő,ahol felébredtem..-mondta.
-Rendben..Hiszek neked.
Kikerekedtek a szemeim.Ki,hogy reagálna arra,ha a párja hinne az exének?
Én sarkonfordultam és kimentem a házból.
Nem érdekelt hány óra..
Sem az hogy sötét van.
Kimentem a házból és az erdő felé futottam.
Megláttam az az "új csajt" de már késő volt,a szemeimböl potyogtak a könnyeim.-Azt hiszem még nem mutatkoztam be..Britney vagyok.-vigyorgott ezek szerint Britney.
-Én nem mutatkozom be..Biztos tudod,hogy ki vagyok.-mondtam,még mindig sírva.
-Ó,igen..tudom..Lili Blood vagy..A suliban elég érdekes a híred..mármint.. cigizel,piálsz,verekedsz,és a fiúk eléggé bírnak téged..bár van ötletem miért..-vigyorgott még mindig.
-Nén vagyok se kurca sem pedig ribanc ha arra gondolsz.-vágtam a fejéhez.
-Én ezt nem mondtam..De akkor mi amúgy a bajod?-indult el felém,miközben én már a földön térdeltem.
-A szerelem..azaz én bajom.-mondtam.
-Óh..Tán csak nem az a bizonyos Liam Dunbar..vigyorgott tovább.
-Mi közöd ehhez?néztem fel rá.
-Óh..semmi..Azon kívül, hogy visszahoztam az első szerelmét..Haydent.-momdta.
Belevágtam eggyet a földbe,mire az szétnyílt és egy szakadék keletkezett.
Britney hátra ugrott.-ÓH..Szóval tényleg nem vagy gyenge.
- És te sem lassú reflexű..-bontottan rá pirosan világító szemeimet.
-Teszek neked egy ajánlatot..Elmész innen az alfák alfájához,és ha visszatérsz,akkor feloldom a Haydent éltető pecsétet.
-Boszi vagy..ugye?!
-Pontosan.
-Áll az alku..-mondtam..-majd haza mentem.
Bepakoltam a sporttáskámba és már mentem is.
Fanninak hagytam egy cetlit,amin mindent leírtam..Hogy miért megyek el,hogynem tudom mikor jövök vissza...Mindent.*Liam*
Miután Lili kiviharzott az ajtón,rögtön utána indultam.
Hayden elkapta a károm én pedig kérdőn néztem rá.
YOU ARE READING
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
WerewolfLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...