Aradan geçen iki hafta gayet monotondu.
Çiğdem eski evinde kendisinin sürekli kötü anılarını ve yaptıklarını hatırlayacağını söylemişti, bu yüzden onunla burada ev tutmuştuk ve şimdi de misafirimiz Güneş'i bekliyorduk.
Hamileliğimi ona da söyleyecektim artık ve bana kırılmasından deli gibi korkuyordum. Umarım beni anlardı.
Kapının zil sesi ile düşüncelerime ara verdim. Hızla kapıya gittim ve gülümseyen Güneş'e gülümseyerek karşılık verdikten sonra onu içeriye davet ettim.
###
Güneş kızı Berfu'yu emzirmiş ve nihayet sıra bana gelmişti. Derin bir nefes alarak konuştum.
"Güneş, şimdi anlatacaklarım için lütfen bana kızma."
Güneş gülümsedi ve ellerimi tuttu.
"Ben sana hiç kızar mıyım kuzum? Anlat artık, neler oluyor."
Dişlerimi dudaklarıma geçirdim. Neye nasıl ve nereden başlayacağım onu bile bilmiyordum. Bana kızmamasını umut ederek başladım.
"Güneş aslında sana en başından anlatmam gerekiyordu biliyorum. Ben.. şey..."
Güneş bıkkınlıkla bir nefes aldı.
"Benimki uyanacak sen anlatana kadar! Hadisene kızım!"
Haklıydı ama zart diye anlatılmıyordu ki canım! Beni kesin öldürecekti. Güneşin gözleri üzerimdeyken, Çiğdem eve geldi.
Bakışlarım oraya dönerken, asık suratı dikkatimi çekmişti. Bunu ona sonra sormayı aklıma not ettim ve ikisini tanıştırdım.
"Çiğdem hoş geldin. Sana bahsettiğim kardeşim Güneş."
Bunu söylerken Güneşi işaret ettim. Daha sonra Çiğdem'i işaret ederek onu tanıttım.
"Bu da Efken'in eski nişanlısı, Çiğdem."
Güneş gözlerini pörtletti ve "Oha!" Dedikten sonra bana baktı.
Bende ona şirince gülümsedim.
Şimdi sıra anlatmaktaydı. Aslında Çiğdem'den de yardım alarak anlatabilirdim, hem daha kolay olurdu.###
5-6 dakikadır birbirimize bakıyor ve birimiz konuşmayı bekliyorduk. Nihayet suskunluğu Güneş bozdu.
"Ay yeter! Vallahi çatlayacağım. Anlatsanıza artık!"
Güneş ayağa kalktığı sırada Çiğdem hemen lafa girdi.
"Of aman, Zehra hamile!"
Güneş 2 saniye kadar suratıma baktı ve daha sonra yerle buluştu.
Koşarak ona doğru gittim, bu sırada Çiğdem'e çemkiriyordum!
"Ya öyle pat diye söylenir mi! Kız bayıldı, kalk bir kolonya getir!"
Çiğdem yerinden sakince kalktı ve kolonyayı bana uzattı.
Güneş'i ayıltmak için kolonya'yı koklatırken, bir yandan ayıldığı zaman bana fazla kızmaması için duâ etmeye başladım.
###
Nihayet Güneş ayıldı ve suratıma hesap sorar bir ifade ile bakmaya başladı.
Yutkundum ve bakışlarımı kaçırdım.
"Zehra, bak hemen anlat yoksa o ağzına tüküreceğim!"
Gözlerim dolu dolu oldu ve bir çırpıda her şeyi anlatayım diyerek lafa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbi Yaralı [Tamamlandı]
RomanceEfken ve Zehra. Yutkundum ve tırnaklarımı etime batırıp bir yandan gülümsedin. Tam karşımdaydı. Başımı usulca yukarı kaldırdım. "Hayırlı olsun. Sonunda evleniyorsun." Boğazımda kocaman bir yumru olmuştu. Zorlanıyordum! Akmaya hazır bütün gözyaşla...