Hepinize merhaba. Bu hikayeyi yazarken gerçekten büyük keyif aldım.
Bir sonraki bölüm final bölümü olacak.
Zehra ve Efken hikayesini bitireceğim.
Aslında hikayeleri olmayacaktı, sadece özetli bir anlatımla uzun bir özel bölüm yazacaktım.
Ama siz o kadar güzel, o kadar cici yorumlar ve mesajlar attınız ki kıyamadım.
Dedim ki kendime;
'Kızım onlar hep yanında. 3 kişi de olsa, 30 kişi de olsa, 300 kişi de olsa hiç fark etmez. Onlar için yazmalısın.'
Fakat beni üzen bir durum var ve gerçekten yazma motivemi etkiliyor.
Mesela okunma sayısı 200 ama oy 29 oluyor.
Okuyup beğenmeyen arkadaş, neden buradasın? Neyi beğenmedin? Hoşuna gitmeyen nedir?
Hadi vote vermeni hak etmedim diyelim, ufacık bir yorumu da mı hak etmedim?
Yani okuyorsunuz, ufacıkta olsa bir yorum yapamaz mısınız? Yorum yapmasanız dahi yıldız'a basamıyor musunuz?
Neyse buraya kadar çok konuştum.
Ah bu arada, bir mutluluğumu sizinle paylaşmadan duramayacağım. Mesaj kutuma yeniden iki ayrı yayın evinden teklif gelmişti ve ben bunu bugün gördüm. Beni inanılmaz gurulandırdı bu durum, fakat red ettim.
Ben bu platform için yazıyorum ve açıkçası raflarda yer alacak kadar güzel ve sürükleyici yazdığımı sanmıyorum.
Evet yazıyorum, beğeniyorum ama raflarda olmayı hak eden tonlarca kitap var bence. Benimki bana zayıf gibi geliyor. Belki ileride çok daha iyi yazabilir ve o zaman düşünebilirim.
İnternetim yok, bilgisayarım yok. Telefonum bozulmak üzere. Ama yine de sizleri hiç unutmuyorum ve fırsatını bulduğum ilk anda yazıyorum.
Sizlerde lütfen beni unutmayın voteciklerimi verin.
Final vedasını da size buradan yapacağım.
Şimdi aklınızda 'Bunlar mutlu oldu, eee mutlulukları hakkında pek bir şey okuyamadık' şeklinde soru işaretleri kalacak ama kalmasın.
Bu hikayeyi yazma amacım, onları tamamlamak ve yarım bırakmamaktı ki bunu da yaptım.
Efken'i, Zehra'yı, Çiğdem'i ve Haluk'u benimseyip yanımda olan, beni yorumları ile gülümsetebilen, sesli ve sessiz okuyucularım. Hepinize çok teşekkür ederim. Hepinizi de çok seviyorum.
Buraya kadar okuyan herkese de Teşekkürler. Kendinize çok iyi bakın.
Yağmur♥Serhat
Hande♥Kemal
Güneş♥Gürkan
Zehra♥Efken
Damla♥Hamza
Selin♥Aykut
Almira♥Hakan
Hicran♥Baran
Nefes♥Cengiz
Dilşah♥Tankut
Hazal♥Rüzgar
Bu çiftleri yazarken büyük bir zevk aldım ve büyük bir mutluluk ile yazdım. Bu çiftlerden tanımadıklarınız varsa, hemen tanışın derim :) Bizler sizi çok seviyoruz, umarım sizler de bizi sevdiniz.
NOT: Bu çiftlerden bazıları henüz tamamlanmadı ve eksik kalmayacak İnşAllah.
Hoşça kalın ♥★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbi Yaralı [Tamamlandı]
RomanceEfken ve Zehra. Yutkundum ve tırnaklarımı etime batırıp bir yandan gülümsedin. Tam karşımdaydı. Başımı usulca yukarı kaldırdım. "Hayırlı olsun. Sonunda evleniyorsun." Boğazımda kocaman bir yumru olmuştu. Zorlanıyordum! Akmaya hazır bütün gözyaşla...