BEDBAHTKESİT
🌙Gecenin, soğuk rüzgarları iliklerime kadar işlemişti. İnandığı bir yalan uğruna beni, kolumdan tutarak ölümüne sürüklüyordu...
Kaskatı kesilmiş kalbinin yangını, beni içinde yakıp kül ederken dönüp arkasına bile bakmıyordu. Eliyle kavradığı kolumu ölümüne sıkıyordu.
Ahşaptan yapılmış bir evin önüne geldiğimizde, beni içeriye hışımla savurdu.
Gecenin kör karanlığına hapsolmuş evi, yanan bir şömine aydınlatıyordu sadece.
Eritemezdi hiç bir ateş onun kalbindeki buzları..!
Peki ya aşk ateşi ?
İçine düştüğüm bu tufan, beni izale edemeyecekti!
Boğazım patlarcasına haykırdım...
"Ne yaptığını sanıyorsun?"
O da aynı şiddetle bağırdı bana,
"Kes sesini!"
Alnına düşen perçemlerinden ter, kör kuyudaki gözlerinden, ateş saçıyordu...
Beni düştüğüm yerden kollarımdan tutarak, hışımla kaldırdı. Kalbimin acısı gözlerime, beynime vurmuştu. Başım dönüyordu. Kollarının arasında tuttuğu bedenim, tir tir titriyordu. Kulağıma eğilerek sarf ettiği sözcükler, nefesimi keserek, çaresizliğin acımasız kollarına attı beni.
"Nasıl kıydın? Bize, ikimize , içinde kaybolduğum çimen gözlerine. Her şey anlamını yitirdi her şey..."
Gözlerimden akan seli durduramıyordum, sustum konuşamadım.
Kemiklerimi parçalarcasına duvara yasladı beni, tek eliyle boynumu kavradı. Kulağıma eğilerek döktü tüm içini...
"Sana söz veriyorum Yağmur Kılıç! Beni içine hapsettiğin bu kinde boğucam seni, kül edeceğim tüm umutlarını, seni ve sana ait olan her şeyi..."
Kalbimde körüklenen o sözler döküldü dudaklarımdan,
"Yanılıyorsun Ayaz Aras! Zaten ölü olan birine hiç bir şey yapamazsın!"
Ayaz ARAS & Yağmur KILIÇ
🌙
Tüm Hakları Saklıdır ©
Herhangi bir çalıntı, kopyalama ve benzeri şeyler söz konusu olduğunda, gerekli yasal işlemler başlatılacaktır!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDBAHT
General FictionKaranlık gecenin çanları uğursuz ve lanetli saatleri haber veriyordu. Ruhu küle dönmüş bedeni, kendini ölüme sürüklerken, ayak parmaklarının uç kısımlarından sivri taşların tesiriyle kan akıyordu. Yararlarını hissetmiyordu, sadece koyu kan gözüne ba...