C H A P T E R 8

27.9K 1.1K 90
                                    

"- Delaney- kopogott anyu. ANYU? Ijedten, szinte azonnal egymásra néztünk. Francba. Jó nagy pácban éreztem magunk és akkor még ezt sem tudtam mi történt az este folyamán, ami ennél sokkalta rosszabb volt"

- Baszki- csúszott ki Darren-ből.
Az ágy szélére hajolva az ujjam a szám elé téve csitítottam a földön szétfolyt fiút. Dash ijedten kapkodta a tekintetét, ahogyan én is. Hogy történhetett ez? Mikor került be az ágyamba? Hol van a pizsama nadrágom? És mikor lett ilyen harmatos és finom illatú? Este még bűzlött az whisky és valami olcsó rum keverékétől.

- Az ágy alá- suttogtam hektikusan. Alig bírtam visszatartani a kiabálásom.

-Nem gondolod komolyan? Be sem férek!- ingatta nyugtalanul a fejét, amit megfogva lenyomtam és rácsapva a derekára utasítottam, hogy csússzon be alá. Ismét kopogtattak, rémülten kaptam fel a fejem a kilincs zörgésére, de be volt zárva. Legalább ennyi hasznát vettem ennek az idiótának.

- Bocsi anyu, megyek- szóltam ki, majd amikor Darren már teljesen eltűnt a szemem elől, felpattantam és az ajtóhoz sétáltam.

- Héj!- hallottam Darrent, majd valami a kis bugyimmal fedett hátsómra csapódott. Megpördültem, majd lenéztem: a nadrágom. Najó, ez halál égő! Mégis mit keresett ez az ágy alatt? Sietve felrángattam magamra, majd lihegve elcsavartam a zárat és egy erőltetett mosollyal kitártam az ajtót. Anyu már a kis takarítós ruhájában feszített, haja erős kontyba volt fogva és a kezében egy tisztítószerekkel megpakolt vödörrel állt.

- Szia, miben segíthetek?- dőltem az félfának, hogy elálljam útját, de kérdés nélkül kilökte az ajtómat és beljebb sétált. Párszor körbefordult és amikor a fürdőmbe ment megláttam Darren ruháit lehányva az asztalom alá. És ezek? Nem is voltak rajta. Mint valami rakéta úgy futottam és löktem be a fiú mellé gönceit, aki sietősen elbújtatta őket, maga mellé.

- Azt hittem valaki van veled- jött ki a fürdőből, pont, hogy felegyenesedtem. Felvonva a szemöldökét nézte, hogy mégis mit művelek. Megállt bennem az ütő, amikor lehajolt. Azt hittem be akar majd nézni az ágy alá, de csak a kezét nehezítő nehéz tárgyat tette le a padlóra - Mit művelsz?- húzta le kecses ujjairól gumikesztyűjét.

- Azt hittem oda esett be a hajgumim, de nem- rántottam meg a vállam - Ezek olyanok mint a hullámcsatok és a zoknik. Vannak aztán csak puff, elnyeli őket a föld- nevettem fel keserűen - Amúgy, mint látod egyedül vagyok- tártam ki a karom.

- Puffanást hallottam.

- Igen, álmomban lefordultam az ágyról- hazudtam szemrebbenés nélkül. Ez nem lett volna meglepő tőlem, minimum két franciaágy lett volna elég az örökös ficánkolásomnak.

- Jó nagy volt- hangsúlyozta.

- Ha ez számít, Barnaby is leesett- anyu az említett játék felé nézett. Hála Istennek az éjszaka folyamán Darren ledobhatta a szűkös hely végett és tényleg a földön hevert.

- Az egy plüssmedve, Laney-ingatta a fejét - Nincs is hangja.

- Anyu, most mit akarsz bebizonyítani?- vágtam a csípőmre a kezem tettetett dühvel - Hogy valami fiút rejtegetek? Azt már megtaláltad volna. Olyan a szemed, mint egy sasnak- vagy mégsem.

- Darren nincs a szobájában- közölte tárgyilagosan.

- Bizonyára az egyik cicababájánál szunnyad. Amúgy meg sért, hogy azt képzeled, hogy itt van az az idióta. Ha fizetne se engedném be- rosszallóan rázva a fejem odasétáltam a gardróbomhoz és kitárva ajtajait úgy csináltam, mintha nagyon kutatnék valamit.

TabuWhere stories live. Discover now