- Egy ilyen buliba mit szokás felvenni?- kiabálta ki a szobájából Mia, míg én a kanapén helyezkedtem. A lábam magam alá húzva vettem elő a farzsebemből a telefonom.
- Valami szexit!- kiáltottam vissza, majd megnyitottam az üzeneteket és azonnal elkezdtem pötyögni Darren-nek.
Lane: Úgy látszik itt ragadtam. Csajos napot tartunk Mia-val, szóval nem megyek haza. Este akkor hol, mikor találkozunk?:)
Az ujjaimat birizgálva vártam, hogy megkapjam az üzenetet. Alig egy percen belül csipogott is a készülék.
Dash: Oh, Mrs. Hayes, nagyon boldogtalanná tettél:( Hát mit csináljak ebben a hatalmas, üres házban nélküled? >_<
Halkan felkuncogtam. Mrs. Hayes. Jobban tetszett ez a megszólítás, mint vártam. A szívem nagyot dobbant, majd a fejem ingatva ismét pötyögni kezdtem.
Lane: Szánom-bánom Mr. Hayes, de talán festhetnél valami szépet;)
Dash: Talán meg is próbálkozok azzal, hogy lefesselek. Köszönöm az ötletet Mrs. Hayes, de attól még hiányozni fogsz:c
Be kellett harapnom az ajkam, hogy ne törjek ki eszeveszett, görcsbe álló mosolygásba. Épp csak elkezdtem írni, hogy "nekemis hiányzo" amikor ismételten bombázni kezdett üzeneteivel.
Dash: Heaven Street 53/B. Este 9. Akkor Mia beleegyezett?
Lane: Persze:) Kis kínlódás árán, de elrángattam. Most ruhákat válogat.
Dash: Ugye Gabe-ről nem szóltál?
Lane: Dehogy! Csak annyit tud, hogy létezik és velünk lesz.
Dash: Ügyes vagy baby:3
Lane: Ugyan:D Jaj, amúgy ami azt a puszit illeti...ne haragudj. Nem tudom mi ütött belém.
Összerándult gyomorral vártam, hogy válaszoljon. Majd megőrjített a "Látta" felirat és az a hullámzó 3 pötty, amely azt jelentette, hogy éppen válaszol. Kínkeserves fél perc után végül felugrott az ablakja, nekem pedig leesett a mázsás súly a vállamról.
Dash: Hülye lennék bánni! Sőt, hivatalosan is bevezetem, hogy bármikor, amikor összefutunk, vagy elköszönünk egymástól, csak így búcsúzhatunk el. Rendben?
Lane: Őrült vagy, Dash:"D
Dash: Csak tőled és érted;) Akkor este:) Alig várom, hogy lássam Mrs. Hayes!<3
Lane: Hasonlóképp, Mr. Hayes<3
- Te meg mit vigyorogsz?- szólalt meg mellettem egy, hang mire felsikítva eldobtam a telefonomat. A kis szerkentyű a levegőben hasítva azonnal a falnak vágódott, de szerencsémre egyben maradt. A szívemre téve a kezem, kapkodva a levegőm néztem fel rá. Ő csípőre tett kezekkel állt és a szája szélén bujkáló somolyát próbálta visszaszorítani - Kitalálom: Darren-el üzengettél- elvigyorodott. Kifújtam magam és bólintottam.
- Kár lenne tagadni- rántottam meg a vállam mosolyogva és elindultam a mobilomért. Meggyőződtem róla, hogy tényleg egyben marad-e, majd felállva felé fordultam. A szája mégszélesebb lett, amint meglátott.
- Tudod...- mondta elgondolkozva - Még sosem láttalak így. Még akkor sem, mikor Mr. Nevesincs Nathan-ről beszéltél. Pedig belevoltál esve vagy 5 évig. Most meg Darren alig egy hónap alatt elérte, hogy végre újra ilyen kicsattanó örömmel vigyorogj- mondta majd a kanapé felé biccentett, hogy üljek vele. Letelepedtünk, majd egymás felé fordultunk - Apukád halála óta nem láttalak igazán örülni- mondta miközben lesütötte a szemeit. Mia a kanapé támlájára könyökölt, én pedig a vállam nekidöntve válaszoltam.
YOU ARE READING
Tabu
Romance- Áll az alku?- nyújtotta felém hatalmas tenyerét. A számat rágcsálva, bizonytalanul pillantottam fel rá. - És mi van, ha ezzel elrontunk mindent?- kérdeztem tétován. - Ugyan, baby, olyat mi nem tudunk- kacsintott rám, majd közrefogta kezem és megrá...