2.ᴮöᴸüᴹ:ᴬᴷşᴬᴹ ᵞᴱᴹᴱğᴵ

930 53 2
                                    

Hatırlatma:Tam geçen çektiğim fotoraflara bakıcaktım ki...
🌙
.
.
.
Kapım açıldı ve içeri babam girdi.
Jk:"Noldu baba? Sen kolay kolay buraya gelmezdin."
Babama bakıp sırıttım ama sanırım ciddi bir şey söylemek için gelmişti. Surat ifadesi öyle duruyordu çünkü.
Bay Jeon:"Akşam yemeğe misafirimiz var."
Jk:"Off baba misafir ne ya?"
Bay Jeon:"Jungkook bak bu çok önemli benim için. Şirket ortaklığı konuşacağız. Ve onun oğlu da olacak yemekte. Artık çok yaşlandık ve yerimizi size bırakacağız. Lütfen, bu yemekte olmanı istiyorum."

Normal de iş yemeklerinden nefret ederdim. Ama babamı da kıramazdım. Sanırım kabul edecektim.
Jk:"Peki baba."
Gülümsedi ve yanıma gelerek saçlarımın arasına öpücük koydu.
Bay Jeon:"Tamam o zaman ben eve geçiyorum oğlum. Sen de işlerini hallet saat 20.00'den önce evde ol. O zaman gelecekler."
Jk:"Tamam baba zaten benim de küçük işlerim var. Onları halleder gelirim."

Omzumu sıkıp kapıya doğru ilerledi ve odamdan çıktı. Kolumda ki saate baktım.

16.00

Daha 4 saatim vardı. Masanın üstündeki telefonu alıp kendime çikolatalı süt ısmarladım. Dağ evinde içemediğim çikolatalı sütü bari ofisimde içeyim.

5 dakika sonra gelen çikolatalı sütümle birlikte oturduğum koltukta iyice yayıldım ve yeni çektiğim fotoraflara göz atmaya başladım.

2 buçuk saat sonra...
...
Kolumdaki saate baktım saat 18.30'du. Bu uygun fotorafları seçme işi sandığımdan uzun sürmüştü. Ayarladığım fotorafları Yoongi hyung'un bilgisayarına attıktan sonra bilgisayarımı kapattım. Hava kararmaya başlamıştı ve şirketin yarısı evlerine dağılmıştı.

Gözlerimi ovuşturup oturduğum koltuktan kalktım. Tam cama doğru yürürken...

 ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin