Hatırlatma: Gülümsedi ve odadan çıktı. Bende gülümsedim.
🌙
.
.
.Jk:"Bana neden söylemedin salak!?"
Taehyung gülerek bileklerimi tutuyor ve benim çırpınışlarımı izliyordu.
Th:"Ju- *hahaha* dur!"
Yüzüm kıpkırmızı geri çekildim.
Jk:"Gülmesene! Bende korktum babam sana kötü bir şey dedi diye."
Taehyung koltuğa oturmuştu.
Th:"Sonra anlatacaktım sana."
Omuz silktim.
Jk:"Demekki babalarımızbize saygı duyuyor. Bu çok gururlandırıcı bir şey."
Taehyung yüzü düşerken,kötü bir şey olduğunu anladım ve yüzümü buruşturdum.
Jk:"Ay yine ne oldu?"
Taehyung burukça gülümsedi.
Th:"Benim babamın haberi yok."
Of'layarak yanına oturdum.
Jk:"Peki o nerden ki sana? İzin vermez mi? Kızar mı ki? Bence saygı duyar, sence?"
Bana döndü ve gülümsemesi büyüdü.
Th:"Saygı duyar. Onunla hafta sonu konuşucam."
Kaşlarımı çattım.
Jk:"Neden bugün değil, yarın değil?"
Güldü.
Th:"Niye bu kadar stres yaptın ki?"
Jk:"Ne bileyim? Kötü bir şey der diye ödüm kopuyor."
Kafasını sağa sola salladı.
Th:"Onu biraz tanıdıysam, kötü bir şey demez ayrıca
hafta içi işlerim yoğun, bu yüzden onunla hafta sonu konuşmak istiyorum."Kafamı salladığımda ayağa kalktı.
Th:"Ben odama geçeyim, işlerim var."
Jk:"Tamam."
Dudağımı öptü ve odadan çıktı. Bende işlerimin başına geçtim.
...
Hafta sonuna sadece bir gün kalmıştı ve yarın Taehyung yarın Bay Kim ile konuşacaktı ve ben çok heyecanlıydım!
Babamla bir film izliyorduk. Ben sırtımı babamın göğsüne yaslamış ve onun ağzına arada sırada mısır veriyordum. Tüm dikkati televizyondaydı şurada ağzına kumanda soksaydım haberi olmaz çiğnemeye çalışırdı.
İçimden kıs kıs gülüyordum. Filmi durdurup ona döndüm. Bana bayık bayık bakmaya başladığında kahkaha attım. Babamla uğraşmaya bayılıyordum.
Bay Jeon:"Neden kapattın Jungkook? En heyecanlı yeriydi!"
Ona doğru dönüp kucağına oturdum. Büyümüş olabilirdim. Ama sadece bedenim büyümüştü, ruhum hala çocuktu.
Jk:"Baba..."
Bay Jeon:"Hmm?"
Jk:"Beni seviyor musun?"
Tek kaşını kaldırdığında, bir kez daha anladım. Babam çok yakışıklıydı!
Bay Jeon:"Bu da nereden çıktı?"
Omuz silktim.
Jk:sOrdum sadece ama demek ki sevmiyormuşsun. Eğer sevseydin direk 'evet' derdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙
FanfictionTaekook🌙 "İlk aşık olduğum insan olmasanda, son olmanı istiyorum, Jungkook. Her şeyinle benim olmanı, sonum olmanı istiyorum." tamamlandı -kutsaltaekookaskina 🌙