15.ᴮöᴸüᴹ:ᴮᴵᴿ ᴰᴬᴹᴸᴬ ᵞᴬş

566 42 1
                                    

Hatırlatma : Th:"Bir şey değil bebeğim. Afiyet olsun."
🌙
.
.
.
Duyduğum sesle koltukla hızlıca önüme döndüm. Karşımda gördüğüm adamla kalp hızım giderek level atlamaya başladı.

Taehyung tam karşımda durmuş, ellerini pantolonunun cebine atmış bana bakıp sinsice sırıtıyordu.
Jk:"T-teşekkür ederim."

Hay ben ağzıma. Neden yani neden Jungkook?Neden kekeliyorsun?

Taehyung bana doğru yürümeye başladı, ellerini cebinden çıkardı ve masama dayadı. Göz gözeydik. Bana doğru biraz daha eğildi ve yüzüne aynı dolunay gecesindeki gibi bir gülümseme yerleştirdi.
Th:"Çok güzelsin. Ve bu güzellik benim olmak zorunda. Olucakta."

Gözlerimi kırpıştırarak ona baktım.
Jk:"N-ne demek istediğini anlamıyorum
T-aehyung."

Biraz daha eğildi. Aramızda neredeyse bir nefeslik bir mesafe vardı. Ve ben karşımda duran dudakları öpmemek için neredeyse dişlerimi sıkıyordum.

Bir elini masadan çekti ve yanağıma koydu. Parmaklarıyla yanağımı okşadı. Nefesim kesildi. Kalbim durdu. Zaman durdu. O duvardaki saat ilerlemiyordu benim için. Beynim tamamen kilitlenmişti. Hiç bir şey düşünemiyordum. Duygularım sadece ona itaat ediyordu. Sadece ona yoğunlaşıyordum.

Sonra hafifçe eğildi ve dudaklarıma ufacık bir öpücük kondurdu. Gözlerimi kocaman açtım. Geri çekildi ve dudaklarını çok uzaklaştırmadan, gözlerini dudaklarıma dikti. Yanağımı okşayan parmakları, dudağımın kenarını okşadı bu sefer.

Gözlerimi ondan alamıyordum.

Resmen etkisi altındaydım.

Gözlerini dudaklarımdan ayırmadan konuşmaya başladı.
Th:"Boşver bebeğim. Zamanı geldiğinde zaten öğreneceksin."

Yavaşça geri çekildi ve önümdeki koltuklardan birine oturdu.

Onun sıcaklığı tenimden gidince, üşümeye başladım.

Gözlerimi ellerimden alıp onun koyu gözlerine diktim.

Hafifçe gülümsedi. Sonra gözleri az önce masanın üzerine bıraktığı çikolatalı süte takıldı.
Th:"Güzel seçim. Yani içmiyor olsamda küçükken çok severdim...annem çok güzel yapardı."

Başını yere eğdi ve yüzünü benden gizlemeye çalıştı ama ben onun yanağından süzülen bir damla yaşı görmüştüm.

 ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin