7.ᴮöᴸüᴹ:ᴬğᴸᴬᴹış ᴹıᵞᴰı?

699 51 2
                                    

Hatırlatma:Bay Kim:"Taehyung harika fotoraf çeker. Bu işte çok iyi. Fakat...
🌙
.
.
.
Yanımda ki sandalye hızlıca geri itildi. Gülümseyerek bana bakan Taehyung'tan şimdi hiç eser yoktu.

Suratı düşmüş ve gözleri kararmıştı.
Th:"Lovaboyu kullanabilir miyim?"

Kafasını eğdiği yerden kaldırmadan konuştu.
Bay Jeon:"Tabii ki. İkinci katta soldan üçüncü kapı."

Kafasını salladı ve hızlıca merdivenlere yöneldi. Masa sessizliğe bürünmüştü. Bense neden Taehyung'un böyle bir tepki verdiğini anlayamamıştım.

...
Tatlıları getiren hizmetçiye tebessüm edip merdivenlerin olduğu tarafa baktım.

Nerde kalmıştı?

Tabağıma döndüm ve elime çatalı aldım. Önümde duran çilekli pastayı yemeye başladım.

Merdivenlerden ayak sesleri gelince hızlıca kafamı o tarafa çevirdim.

Ağlamış mıydı?

Th:"Biraz hava almak istiyorum."

Dimdik ileriye bakıyordu. Kapıya ilerleyip dışarı çıktı. Ceketini almamıştı. Eğer bu hava da dışarıda fazla kalırsa üşütürdü.

Oturduğu sandalyedeki ceketini aldım ve ayağı kalktım.
Jk:"Şey...ceketini götüreyim. Eğer bu havada ceketisiz kalırsa hasta olabilir.

Bay Kim hafifçe tebessüm etti başını yukarı aşağı salladı.
Bay Kim:"Çok iyi düşünmüşsün Jungkook."

Gülümseyip elimdeki ceketi koluma attım. Kapıya doğru ilerledim ve vestiyerden kabanımı alıp dışarı çıktım.

Her zaman oturduğum salıncakta oturuyordu...

 ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin