Hatırlatma : İçeri ağır adımlarla giren adının Taehyung olduğunu öğrendiğim adama baktım.
Th:"Herkese selam."
🌙
.
.
.
Elime aldığım çubuğu yemeğime daldıracaktım ki gözlerimi onun üzerinden alamadım.Yumuşacık gözüken saçları çok güzel görünüyordu. Üzerinde ki takım elbise ise onu harika gösteriyordu(medya☝). Elindeki son çileği de ağzına götürdü.
Bay Kim:"Neden bu kadar geciktin?"İçeri girdiğinden beri benim üzerimden almadığı gözlerini babasının gözlerine çevirdi.
Th:"Trafik vardı."Soğuk çıkan sesi tüylerimi diken diken etmişti. Halbuki sesi içeri girip "Herkese selam." dediğinde çok yumuşak çıkmıştı.
Sanırım babası ile aralarında kötü bir şey geçmişti.
Gözleri yine beni bulunca ona bakmayı sürdürdüm.
Babam aramızda geçmiş olan göz temasını anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
Bay Jeon:"Oğlum bu Taehyung."Sonra gözlerini Taehyung'a çevirdi.
Bay Jeon:"Taehyung..."Gözlerini benden aldı ve babama çevirdi. Kalbimde hissettiğim tatlıya karışmış acıya anlam veremiyordum.
Bay Jeon:"Bu da benim oğlum Jugkook."Gözlerini yine bana çevirdi ve sırıttı. Gerçekten çok...çok...fazla...seksi.
Jungkook noluyo oğlum sana kendine gel?!
İç sesimi dinleyip gözlerimi onun üzerinden çekip başımı sağa sola salladım.
Yanımda ki sandalye çekildiğin de elimle oynamayı bırakıp yanıma baktım.
Th:"Merhaba Jungkook."Adım ilk defa kulağıma bu kadar güzel gelmişti. Elini uzattı ve göz kırptı.
Ben ona hala hayranmış gibi bakarken gözlerini üzerimden çekip masada oturan babama çevirdi.
Hadi ama Jungkook ne oluyor sana böyle? Kendine gel. Tut şu çocuğun elini!!
Elimi tam uzatıyordum ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙
FanfictionTaekook🌙 "İlk aşık olduğum insan olmasanda, son olmanı istiyorum, Jungkook. Her şeyinle benim olmanı, sonum olmanı istiyorum." tamamlandı -kutsaltaekookaskina 🌙