Hatırlatma: Deli gibi aşık olduğumu.
🌙
.
.
.
Taehyung çekimleri bitirmiş ve erkenden eve gelmişti.Okuduğum satırlar, içime işlerken, saatlerce bana hiç sıkılmadan, hiç bıkmadan bakan Taehyung'a doğru baktım ve aklıma kazılı kalan o cümleleri söyledim.
Jk:"Peki, insanlar nerede? dedi, Küçük Prens, insan kendisini çölde çok yalnız hissediyor. İnsanların içinde de öyle hissedersin, dedi, yılan, arada pek bi' fark yoktur."
Taehyung alt dudağını sarkıttı ve kafasını salladı.
Th:"Güzel demiş yılan."
Kahkaha attığımda koltukta yanıma kaydı ve beni kucağına çekip, oturttu.
Th:"Biliyor musun? Küçük Prens gibi bir gezegenim olsun istemişimdir hep. Gün batımını izleyebileceğim, kendimi güvende hissedeceğim, beni uğraştırsa da hiç bıkmadan isteklerini yerine getirebileceğim. Ben bir evim olsun istemişimdir hep. En güzelide ne biliyor musun?"
Gözlerinin tam içine bakarak kafamı salladım.
Jk:"Ne?"
Taehyung gülümsedi.
Th:"İstemekle kalmadı. Bak sahibim. Hatta şuan bana çok güzel bakıyor."
...
Jk:"Taehyung en sevdiğim boxerımı bulamıyorum!"
Taehyung oflayarak yanıma geldiğinde, kaşlarımı çatmış ve kollarımı göğsümde toplayıp halının üzerinde oturuyordum. Kapıya yaslanıp ilk 5 saniye -evet saydım hıh- beni izledi. Sonra yanıma gelip dolabın çekmecesini açtı ve boxerı çıkardı. Oraya beş kere baktım, yemin edebilirim.
Boxerı bavulumun üzerine koydu.
Th:"Hadi, uçağı kaçıracağız."
Kolumdaki saate baktım.
Jk:"Taehyung saat daha 11? Bizim uçağımız akşam saat 5'te?"
Önümde eğildi ve burnumu sıktı.
Th:"Ben seni biliyorum güzelim. 'Taehyung, diş fırçam nerde?, Sevgilim, en değerli kolyemi gördün mü?, Canımın içi, tavşanlı çorabımın teki en son buz dolabının içindeydi, şimdi nerde olduğunu bulamıyorum. Acaba klozete mi attım yanlışlıkla?' diye diye akşam 5'e çoktan gelir."
Bilmiş bilmiş odadan çıkınca, dil çıkardım.
Jk:"Çok biliyosun sen."
Bavulumu kendime yaklaştırdım ve en sevdiğim boxerımı da düzenli bir şekilde içine tıktım. ehe.
Bu arada bi' eksiklik va-
Jk:"Taehyung! Diş macunumu gördün mü!? En son sana sinirlenip gucci dergilerinin içine sıkıyordum."
...
Th:"Nasıl yaparsın böyle bir caniliği yah!? Benim göz bebeğimdi onlar!"
Koreye adım attığımızdan beri Taehyung'un mızmızlığını dinliyordum.
Jk:"Hay- keşke sormasaydım diş macunum nerde, diye."
Taehyung omuz silkip arabasına doğru ilerledi önden önden. Aklı sıra trip atacaktı.
Arabadan şöför ile birlikte bizimkilerde inince bende hızlanarak yanlarına gittim. Kollarını açarak beni bekleyen babama, gözlerim dolu, koştum.
Jk:"Baba!"
Sıkıca sarıldığımda o da bana sarıldı. Elleri saçlarımı okşadı ve sonra burnu derin derin kokumu çekti. Göz yaşlarımı tutamazken ben ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙
Fiksi PenggemarTaekook🌙 "İlk aşık olduğum insan olmasanda, son olmanı istiyorum, Jungkook. Her şeyinle benim olmanı, sonum olmanı istiyorum." tamamlandı -kutsaltaekookaskina 🌙