Hatırlatma:Gülümseyip üstünü giydi ve banyodan çıktı.
🌙
.
.
.
Uyandığımda saatin daha erken olduğunu görmemle tekrar kafamı yastığa koydum ki dün olanlar aklıma geldiğinde kafamı yastıktan çektim.Biz...Yani Taehyung ve ben...oww...
Yüzümün kızardığına bahse girebilirdim. Ne de normal bir şey.
İlk defa bir erkekten etkilenmiştim. İlk defa biriyle öpüşmüştüm. İlk defa biriyle neredeyse sevişmiştim. İlk defa birini arzulamıştım. İlk defa varlığını bile bilmediğim duygular yaşamıştım.
İlk defa birini böyle hızlı sevmiştim ve bağlanmıştım.
Noluyor sana Jungkook artık kendine gel. Bunları düşünürken şirkete geç kalıcaksın.
Kendimi tokatlayıp banyonun yolunu tuttum.
Dün bu banyoda neler neler yaşanmıştı...
JEON JUNGKOOK KENDİNE GEL!
Kendimi sarsıp içeri girdim ve kısa bir duş aldım. Rahatladığımı hissediyordum.
Üstüme daha rahat salaş bir şeyler geçirip evden hızlıca çıktım. Hızlı hızlı işlerimi hallediyordum ki şirkete hızlı ulaşabileyim. Şirkete hızlı ulaşabileyim kiii...
...Jeon Şirketi
Arabamı park yerine park ettikten sonra hızlıca şirkete girdim.
Asansöre bindim ve 16. kata bastım. Kapının kapanmasını beklerken içeri benim sabahtan beri görmek istediğim adam girdi.
Tanrım lütfen yanaklarım kızarmış olmasın. Kapanmayan kapı içeri Taehyung girince hemen kapanmıştı. Sessizce asansör yukarı çıkarken hafifçe kafamı yerden kaldırıp ona çevirdim.
Bana baktığını görünce kafamı hemen tekrar yere eğdim. Kulaklarıma kıkırtısı gelince bende hafifçe gülümsedim.
Üstündeki takım elbise ona çok yakışmıştı. Üzerinde ceket yoktu. Sanırım giymemişti.
10.Kat
Kapı açıldı ve içeri Yoongi Hyung girdi.
Yg:"Oo Taehyung. Seni görmeyeli çok uzun zaman oldu."Bir dakika bir dakika. Yoongi Hyung Taehyung'u tanıyor muydu? Şaşkınlıktan onları öylece izliyordum.
Th:"Evet yah Hyung."
Yg:"O olaydan sonra...nasılsın"Taehyung'un suratı bir anda düştü. Ne olmuştu ki bir anda? Ne olayı?
Taehyung çok fazla bu konu hakkında konuşmak istemediğini başını yere eğerek göstermişti.
Yoongi Hyung elini destek verirmiş gibi Taehyung'un omzuna attı ve sırtını sıvazladı.
Yg:"Ne diyebilirim ki Taehyung. Sadece senin adına çok üzgün olduğumu söyleyebilirim."16.Kat
Kapı açıldı ve ikisi de dışarı çıktı. Ben de kendime gelerek hızlıca asansörden çıktım. Hızlıca odama doğru yürüdüm. Kapıyı hızlıca kapattım ve koltuğuma oturdum. Herkes neden sürekli benim bilmediğim o olayı konuşuyor.
Yemek akşamında Bay Kim'in o olayın konusunu açması ve Taehyung'un hışımla masadan kalkması, Yoongi Hyung'un o olaydan bahsetmesi.
Ve en çok şaşırdığım nokta Yoongi Hyung'la Taehyung'un birbirlerini tanımaları...
Yoongi Hyung'a sonra sorarım diyerek aklımdaki soruları bir torbaya tıkıştırdım ve beynimin bir köşesine fırlattım.
Bilgisayarımı açıp babamın bana gönderdiği mail'lere baktım. Bay Kim'in ve Taehyung'un bizimle çalışması bize baya bir şans getirmiş gibi gözüküyordu.
Gidilecek yer ve çekilecek bir çok fotoraf vardı. Arkama yaslandım ve aklıma gelen şeyleri düşünmeye başladım.
Şimdi biz Taehyung'la burada yazılı olan şehirlere birlikte gidicektik. Yüzümdeki anlam veremediğim gülümse daha da büyürken kendime bir çikolatalı süt ısmarladım.
Koltuğumda geri döndüm ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım. Bir çok bina sanki ayaklarımın altındaydı. Sabah çok da güzel bir görüntü olmuyordu ama hava karardığında Seul gerçekten çok güzel oluyordu.
Kapım tıklandığında önüme dönmeden içeri girmesini söyledim.
Jk:"Teşekkür ederim. Masama bırakabilirsin"
Th:"Bir şey değil bebeğim. Afiyet olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᶠᴼᴿᴱᵛᴱᴿ 🌙
FanficTaekook🌙 "İlk aşık olduğum insan olmasanda, son olmanı istiyorum, Jungkook. Her şeyinle benim olmanı, sonum olmanı istiyorum." tamamlandı -kutsaltaekookaskina 🌙