Byłam już w domu. Leżałam u siebie w pokoju. Była mniej więcej 5:16 rano. Cały czas myślałam o pocałunku z Igim. To było... Jego gładkie i miękkie wargi dotykał moich. Nie sądziłam że kiedyś pocałuję się z dupkiem.
Czyżby Lea się zakochała?
Może to jest głupie, ale pragnę jeszcze raz tego pocałunku. Nagle przyszła wiadomość. Wzięłam telefon by sprawdzić od kogo.
Anonim: Cześć słońce!
Ja: Znamy się?
Odpisałam niechętnie, ale chciałam się dowiedzieć kto to.Anonim: Napewno 😉
Przyznam że tu się lekko zdziwiłam.Ja: Jak się nazywasz?
Anonim: Nie mogę ci powiedzieć.
Ja: Możesz jeśli bardzo tego chcesz.
Anonim: Nie zadawaj już tak dużo pytań kochanie.
Ustawiono nick anonim na "?"
Ja: Proszę. Powiedz.
? : Dowiesz się w swoim czasie kocie.
? : Halo? Jesteś jeszcze?
? :Ej mała nie obrażaj się.
***
Szłam do szkoły. Byłam już spóźniona, ale jakoś specjalnie się tym nie przejmowałam. Byłam już w szatni, czekałam na dzwonek na drugą lekcję. I usłyszałam wiadomość. Doskonale wiedziałam od kogo.? : Pięknie dziś wyglądasz. Kusisz skarbie.
Rozejzałam się po szatni, ale nikogo nie widziałam oprócz dwóch "świeżaków" malujących sobie paznokcie krwiście czerwonym lakierem. Więc stwierdziłam że odpiszę. Wsumie co mi szkodzi i tak się tylko nudziłam.
Ja : Kim ty do cholery jesteś?! To już się robi powoli nudne! Czemu nie możemy się spotkać?!
? : To skomplikowane. Mówiłem Ci już. Ale obiecuję że kiedyś się spotkamy mała.
Nagle podeszła do mnie Ana. Więc szybko schowałam mojego czarnego IPhone do torby. Spojrzała się na mnie z lekkim podejrzeniem, ale szybko jej minęło. Rozmawiałyśmy sobie z Aną o wielu rzeczach. A przy okazji szłyśmy w stronę sali. Tak nam się dobrze rozmawiało że nie zauważyliśmy, a właściwie to ja nie zauważyłam idącego wraz Harrym. Wpadłam na niego i się przewróciłam. Byłam oszołomiona tym stuknięciem. Gdy lekko otworzyłam oczy i ujżałam nad mną Igiego próbującego mnie obudzić. Chwilę później otworzyłam oczy przetarłam je. Powtórzyłam jeszcze raz te czynność. To był tylko sen. Nie mogłam w to uwierzyć. Bynajmniej tak myślałam.
-Jak się czujesz kochanie? - zapytałam mnie mama.
Zdziwiłam się więc odpowiedziałam-Dobrze.
-Jakbyś czegoś potrzebowała to jestem w kuchni na dole. - Powiedziała zamykając dzwi.
Gdy mama zamknęła dzwi przyszła wiadomość, doskonale wiedziałam kto napisał.
Ustawiono nick ? Na "upierdliwy chuj"
Ahh odrazu lepiej.
Upierdliwy chuj : Hej maleńka jak się czujesz? Już cię nie boli głowa?
Ja: Skąd wiesz że uderzyła się w głowę? I nie mów do mnie malińka!
Upierdliwy chuj : Powinnaś być wdzięczna Igiemu. Wkoncu on cię uratował skarbie.
Ja: Co?! .
Upierdliwy chuj : Uwielbiam jak się denerwujesz wyglądasz wtedy tak sexy.
***
Czasem rozdziały będą z dialogiem, a czasem sama rozmowa, będą też mieszanie.Całuski wasza Emilia.
CZYTASZ
Message 💬❤️Y.I
RomanceOpowieść o idolu nastolatek, który zawrócił jednej z nich w głowie. Wszelkie komentarze dotyczące promowania usuwam! Odnotowania (nie wszystkie) : Nr. 1 w #Youngigi w 12.04.2019 17.09.2020 Nr. 1 w #igi w 25.04.2019 Nr. 1 w #miłoś w 27.04.2019, 23...