Másnap a suliban
Kitty:Szia csajszi! Mizu?
Kata:Semmi alig akartam felelni így majdnem elkéstem. Veled?
Kitty:Semmi különös na egyek órára majd beszélünk.
Kata:OkKata szemszöge
Nem hittem a szememnek azt hittem egy álom de nem. Ő is itt tanul? Jesszusom ide tart.
Zozo: Szia! Ne is tudtam hogy ide jársz suliba!
Kata:Én se tudtam hogy te jársz ide.
Zozo:Milyen órád lesz?
Kata:Német. Neked?
Zozo: Nekem is. Megyünk együtt?
Kata: Aha.
Majd megöleltem és elindultunk.Német óra után
Azon gondolkozok hogy nem láttam eddig itt a suliba? Vagy láttam csak nem ismertem? Gondolataimat a becsöngő zavarta meg. Épp töri az utolsó óránk szóval van idő házit csinálni. Így is lett. Gyöngyi néni az egész órát végigbeszélte mi meg csak ültünk és a leckét csináltuk. Közben Kitty kérdezte- suli után elmegyünk futni? És én mi mást mondtam volna mint hoyg igen persze. Bár ma semmi kedvem nincs hozzá de azért elmegyek.
Kint a parkba
Sokáig beszéltünk erről arról a suliból is és eközben találkoztunk Patrikkal. Kérdezte nem megyünk ki a Kempf tóhoz. Kitty azonnal beleegyezett így én is mentem. Elvitt volna kocsival de mi inkább futottonk jobban mondva versenyeztünk. Kértünk nagy nehezen. Mire odaértünk addigra egy csomó srác kint volt. Pár embert ismertem de nem láttam Zozót. Kérdeztem Patrikot.
Kata:Hol van a tesód?
Patrik:Nem jött ki de ha kell felhívom.
Kata:Ja nem azért csak kérdeztem.
Mire ezt kimondtam pont szállt ki a kocsiból. Felénk jött. Miközben felénk jött Patrik elment. Meg akart ölelni de mivel nem a suliba vagyunk így megcsókoltam. Nem sokáig beszélhettünk mert az öcsém Levi felhívott hogy menjek érte mert vége van az eddzésnek. Zozo kérdezte-Neked van tesód? - elég csodálkozott hangon.
Kata:Igen van. De néha nagyon idegesítő tud lenni. Most mennem kell. Szia és megcsókoltam.Zozo szemszöge
Miután Kata elment mindenki jött kérdezősködni. Persze a drága öcsém jött először aztán a többiek. Később valami furcsát láttam nem akartam hinni a szememnek de olyan volt mintha Kitty és a tesóm...