Másnap reggel
Kb 8-kor sikerült Felkeltem viszont még nagyon fáradt voltam. Ráadásul Zoltánnal álmodtam. Mikor kimentem a konyhába láttam hogy kész a kávém és az asztal végén ott ült.
Kata:Hogy aludtál?
Zozó:Jól. Egyébként miért nem tettél ki tegnap?
Kata:Csak nem teszek ki hulla részegen. Egyébként hogy kerültél ide?
Zozó:Hát... Patrik hozott el. De most beszélhetünk rólunk?
Kata:Nincs mondanivalóm. Te mit akarsz mondani?
Zozó:Ha.... Mindegy inkább megyek.Amikor elindult utána mentem. Hogy miért fogalmam nincs. Meg állítottam és jó szorosan megöleltem. Ő persze viszonozta. Mikor szemben álltunk egymással hol a szemembe hol a számra nézett de nem tett semmit én meg megtettem. Levegő miatt elváltunk. Majd folytattuk. Amikor csak néztünk egymásra hirtelen azt mondtam hogy menjen el. Hogy miért nem tudom de ezt mondtam. Láttam a szemében a csalódottságot majd elment.
Zozó szemszöge
Bazdmeg. Elrontottam vagy mi? Nem értem. Miért küldött el? De elhatároztam hogy elhívom vacsizni és ott talán megtidjuk ezt beszélni. Miközben ezt kitaláltak kb hazatértem. Gyorsan ráírtam és igen mondott. Még volt csomó időm szóval elmentem bicózni. Mikor kiértem láttam ott voltak a többiek na meg persze Patrik aki mindenkinek elmesélte hogy mi van. Én meg mondhattam el mindent. Mikor elmestem mindenki hülyén nézett rám hogy mégis mit csináltam de bíztattak a vacsira. Négy órakor elimdultam haza hogy lezuhanyoztam meg átöltözzek. Majd mikor elkézültem elmentem érte. Mikor csengettem nagyon izgultam. Ez pont olyan volt mint az első randinkon. Mikor kinyitotta az ajtót hát nem tudtam megyszólalni se. És észrevettem hogy abban a ruhában van amit tőlem kapott.
Kata:Hahó van ott bent valaki?
Kérdezte vicessen.
Zozó:Ja szia. Csak elbambultam.
Kata:Azt észrevettem. Na mehetünk.Majd elindultunk a kocsi felé. Mikor már majdnem elindultunk eszébe jutott a kabátja.
Kata:Várj a kabátom.
Mikor visszatért nagy nehezen elindultunk.
Zozó:Nem is telennél.
Kata:Miért.?
Zozó:Háthogy elfelejtesz mindent.
Kata:Aha szóval azt mondod hogy mindent elfelejtem?!
Zozó:Aha
Kata:Akkor ezt a vacsit is elfelejtettem volna.
Zozó:Jó ez igaz akkor bocsánat.Mikor odaértünk elfoglaltak az asutalunk rendeltünk és amíg vártunk a kajára beszélgettünk.
Kata:Figyu nem tudom miért de nem mondtam el anyáméknak hogy mi nem is vagyunk együtt. Szóval ők várnak minket egy edédre holnap.
Zozó:Aha hát holnap nem érek rá..
Miközben ezt mondtam láttam hogy elszomorodott
.... de ha nagyon fontos akkor ráérek.
Kata:Ohhhh köszi. A másik nem tudom miért csókoltalak meg majd elküldtelek. Erre nem tudok választ adni szóval ezt ne kérdezd.
Zozó:Oké. Figyel tudom hogy mennyire haragudtál és még most is haragszol rám de ha adnál még egy esély esküszöm jóvá teszem. Nagyon hiányzol és jó téged újra látni.
Kata:Hát... ezen én is sokat gondolkodtam és rájöttem hogy akkor nem te voltál vagyis de csak mégse érted.
Zozó:Aha
Kata:És szerintem nem direkt akartad és... Aj hagyjuk ezt a süket dumát. Hiányzol de nagyon.
Eközben megkajáltunk. Majd elindultunk haza.
Kata:Nem jössz be?
Zozó:Hát bemehetek.
Mikor beértünk megcsókolt majd mondta:Erre vártam egész nap. Majd folytatta.