31.rész

491 7 0
                                    

Felkeltem és rájöttem ma évnyitó. Szerencsére 6-kor volt szóval nem voltam késésbe. Lementem a srácok még aludtak szóval csendben csináltam magamnak kávét meg egy szendvicset és reggeliztem. Kiültem a teraszra és ne sokkal utána jött Danny és ő is ivott kávét. Beszélgettünk majd jött Zozó is. Vele nem nagyon beszéltem mert mentem a boltba sulis cuccokat venni. Konkrétan semmim nem volt. Se táska se tolltartó se füzet. Gyorsan felmentem és kerestem valami göncöt hogy felvegyem és ez lett:

 Gyorsan felmentem és kerestem valami göncöt hogy felvegyem és ez lett:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lementem elvettem a kocsikulcsot és száguldottam a boltba. Útközben felhívtam Kittyt hogy eljön-e velem és hát persze eljött szóval mentem érte. Felettem és mentünk most már tényleg a boltba. Nagynehezen sikerült táskát találni meg tolltartót. Mielőtt hazamentünk volna bementünk a mekibe ebédelni. Olyan jól elvoltunk hogy 5 óra volt és 6-kor évnyitó szóval sprinteltünk egészen hazáig. Persze a srácoknak is vittem kaját. Gyorsan lezuhanyoztam felettem az ünneplőt tettem magamra egy kis spirált meg highlitert és mentem le. Patrikék már kint v a rtak ránk szóval bezártam az ajtót és mentünk is. Odaértünk időben. Az ünnepség nem volt olyan rossz de azért uncsi volt. Most vagyunk utcsó évesek. A gólyák között pár embert ismerek. Amikor vége lett az ünnepségnek hazamentünk kajáltunk tévéztünk és későbbkimentünk a skateparkba. Kitty is kint volt szóval nem unatkoztam. Később Kittyvel elmentünk a parkba sétálni. Kb 8-kor visszamenrünk a srácokhoz és mindenki ment haza. Otthon lefürödtünk és elaludtunk.

Zozo és titokzatos barátnője Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz