Jól telt a nyár hogy kint voltunk viszont gyorsan. Sajnos haza kellett mennünk előbb mert az optikát bezártuk és már voltak akik jöttek volna a szemüvegért.
Haza tértünk. Este elmentünk a fiúkkal a Kempf tóhoz. Persze jöttek a kérdések milyen volt még hogy teltek a napok. Elég sokáig kint voltunk. Kb 5 órától egészen 1-ig kint voltunk.Másnap reggel
Alig akartam felelni de muszály volt mert bekellett menjek az üzletet vezetni mert a többiek elmentek a mamához meglátogatni. Jött egy fura fickó aki nagyon makacs volt. Elkezdett okoskodni hogy már pedig neki ilyen kell ne pedig olyan szemüveg. Mondtam neki hogy rendelni kell de folytatta tovább. Már beakart mászni a pulton keresztül de szerencsére pont akkor jött Zozo aminek nagyon örültem. Kidobta az üzletből,és jött egyből, hogy jől vagyok-e?
Kata:Persze jól vagyok. Ha nem most jössz akkor nekem végem.
Zozo:Ne mondj ilyeneket. Ha nem én jöttem volna hanem más akkor se lett volna bajod.A fickó nem ment messzire ott állt az út jobb oldalán. És figyelte folyamatosan mikor leszek egyedül de zárásig ott volt Zozo. Miután bezártam a boltot elindultunk haza vagyis hozzájuk. Náluk vacsiztunk és nálla aludtam. Sokáig fent voltam ő meg aludt. Patrikkal beszélgettem sok mindenről. Aztán felment ő is aludni én meg néztem videókat a telómon és a kanapén aludtam.