10.rész

905 23 0
                                    

Kitty és a tesóm elég közel kerültek egymáshoz. Nem foglalkoztam vele. Beszélgettünk a haverokkal sokáig. Kb 1 óra volt mire elpakoltunk és hazamentünk. Csöndben mentünk a ház bejáratáig mikor egy hívás megzavart. Kata volt az. Megkérdeztem nem megyek át? Persze igen mondtam. Otthagytam Patrikot és elindultam.

Katáéknál

Becsengettem mert azt mondta csak ő van otthon. De sajnos volt egy aprócska gond otthon volt az öccse. Ő nyitott ajtót. Hála Istennek beengedett. Kata jött le a lépcsőn. Mikor leért megcsókolt.
Kata:Nem nagy gond hogy itt vagy?
Zozo:Nem de hogy hogy ilyen későn nem alszol?
Kata:Hát igazából nem tudok. Levivel vagyok itthon egyedül és hát ja. Ő nem alszik addig nem merek aludni mert nehogy baj történjen. És ne vedd sértés ék de ha csak nyomkodom a telóm képes vagyok elaludni d e ha itt vagy nem tudok vagyis remélem nem tudok aludni.
Levi:Kérek kakaót!
Kata:Nem mars aludni!
Zozo:Ha lehet beleszólásom akkor kapsz kakaót és utánna alvás.
Levi:Oké ha muszály.

Pár perccel később

Levi felment aludni. Láttam Katán hogy fáradt de hogy ennyire. Sajnos elaludt a kanapén. Mielőtt Levi felment kértem egy plédet hogy betakarjam. Miközben várom a plédet gondolkozok itt maradjak vagy haza menjek? Végül maradtam. Leültem vale szembe és néztem.

Reggel Kata szemszöge

Félig kómás gondolkozással kérdem magam-Mit keresek lent? Mit keres itt Zozo? De gondolatom Levi szakította meg mivel letrappolt a lépcsőn. Erre persze Zozo is felébredt. Plusz eszembe jutott hogy vinni kell suliba. Én ma nem megyek suliba mivel anyáék ma érnek haza és rendet kell rakjak. Megkérdeztem hogy marad még elviszem az öcsém suliba vagy majd találkozunk? Lelkesen mondta:Maradok ❤️
Oké majd jövök. Majd egy csókkal elköszöntem tőle.

Pár perccel később Zozo szemszöge

Megjöttem kiáltott Kata és elémentem. Mondta:Gondolom körülnéztél? Nem baj mások is így csinálták.
Zozo:Milyen mások??? 🤨
Kata:Jajj nem a volt pasim csak osztálytársak meg haverok. Egyébként te vagy az első barátom.
Mondta elég halkan. De úgytettem mintha nem hallottam volna.

Zozo és titokzatos barátnője Where stories live. Discover now