42.rész

606 16 6
                                    

Az este jól telt.

Másnap reggel

Felketünk kb 7:30-kor és megreggeliztünk. Zozonak elmondtam hogy Levinek a szülinapja van ma és találjon ki valamit ő mert fiú és egyszerűbb mintha én találnék ki valamit aminek utána nem is örülne. El is ment valamit nézni neki majd én elmentem felöltözni. Hirtelen rosszul lettem és hánytam. Nem tudtam miért de volt egy sejtésem. Mivel volt otthon terhességiteszt így csináltam egyet és vártam. Sajnos negatív lett. De akkor miért lettem rosszul? Átgondoltam magamban viszek el egyet magammal Anyuékhoz és majd napközben csinálok még egyet. Gyorsan tettem el a táskámba és mentem tovább készülni. Ez a nap nagyon fontos lesz még mert Levi most mutatja be a barátnőjét szóval jól kell kinézzek. Ezt vettem fel:

Majd Zozonak is kiraktam egy inget és egy farmert.
Amikor hazáért gyorsan átöltözött mert ebédre mentünk. Kérdeztem mit fog kapni de nem mondta el.
Odaértünk Anyuékhoz puszi puszi megvolt majd gyorsan elszaladtam a mosdóba mert megint rosszul lettem.
Kimemtem és már Levi barátnőjével is találkoztam. Nagyon aranyos lány. Már vagy egy hete együtt vannak szóval itt van az alkalom hogy bemutassák egymásnak a szülőket is. A szülők is nagyon kedvesek. Ebédeltünk. Elkezdtek kérdezősködni mivel foglalkozunk meg ilyesmi.
Ebéd után pihentünk. Eljött az ajándékozás ideje. Anyáéktól egy új Tv-t kapott mert a régi tönkrement. A barátnőjétől egy karkötőt ami közös. És tőlünk egy órát kapott. Azt mondta egyszer ezt nézte ki magának.
Majd jöttem én.

Kata:Szeretnék mondani valamit. Tőlem lesz még egy ajándékod. Vagyis inkább a mi ajándékunk.

Senki nem értett semmit.

Kata:Kisbabát várok!

Jelentettem ki. Mindenki nagyon örült. Zozo egyből megölelt. Anyáék gratuláltak meg Patrícia szülei is.

A nap további része jól telt. Beszélgettünk a tesómmal meg Patríciával. Este mentünk haza.

Mikor hazaértünk felhívtam Kittyt Zozo pedig Patrikot hogy mi a szitu. Nagyon örültek ők is így megbeszéltünk hogy holnap eljönnek.
Elmentem fürdeni. Miközben zuhanyoztam eszembe jutott a baleset. Amikor elvesztettem a babát. Kicsit félek hogy ez megtörténhet megint. De elillantak a gondolataim mert bejött Zozo is. Szóval most már 3-an zuhanyoztunk.

Másnap reggel

Kb 7:30-kor keltem. Zozo már csinált nekem reggelit és behozta nekem. Még a kapcsolatunk elején ahol nem ismertük egymást még annyira most is mondtam neki.

Kata:Hát ez mind szép és jó de tudod hogy kelés után nem tudok még enni.
Zozo:Ohh ez kimenet a fejemből. De mostmár nem magad miatt kell enni hanem a kicsiért.

Fura volt hogy már ezt mondta. Még megkell szokni.
Kb 8:30 lehetett amikor Patrikék jöttek. Mi Kittyvel Patrik meg Zozoval beszélgetett.

Zozo szemszöge

Nagyon boldog voltam amikor tegnap Kata elmondta hogy gyerekünk lesz. Megfogadtam hogy most többet fogok neki segíteni a házi munkába. Beszéltünk a dolgozásáról. Én mondtam hogy ne menjen de meggyőzött ameddig bírja megy. Tesómék átjöttek gratulálni meg beszélgetni. Kérdezgettem hogy ő miket csinált hogy Kittynek könnyebb legyen. Mondott pár dolgot majd odamentünk a lányokhoz. A keresztlányomat felkaptam majd kivittem a kertbe sétálni.

Kata szemszöge

Beszélgettem Kittyvel ő miket csinált. Adott pár tanácsot majd jöttek a fiúk. Mikor Zozo felvette a kicsit hirtelen elérzékenyültem. De nem sírtam. Szerencsére. Ahogy rájuknéztem láttam jó apa lesz.
Kittyék elmentek mi meg csináltunk valami kaját.
Mikor kész lett a kaja néztük a Tv-t meg beszélgettünk.

Kata:Kérdeztem Kittyt ő melyik nőgyógyászhoz ment. Majd hozzá megyek én is. Azt mondta remek szakember.
Zozo:Oké. Ez a lány annyira fajin.
Kata:Hát igen. Te mit szeretnél jobban? Lány vagy fiú?
Zozo:Hát nem is tudom. Talán ha fiú lesz akkor biztos meganítom Bmx-ni ha pedig lány akkor még majd te megtanítod táncolni és éjjel nappal táncolunk.
Kata:Igen igen. De ha fiú akkor is megtanulhat táncolni nem? Meg a lány Bmx-ni?
Zozo:Végülis de.

Mikor végeztünk a vacsorával azt mondta pihenjek. Őszintén mondom ha ez ezzel jár hogy megcsinált most mindent akkor hamarabb leszek terhes. A nap további része gyorsan telt. Elmentem zuhanyozni aztán gyorsan el is aludtam.

♥️Sziasztok! Hát először is köszönöm szépen a sok pozitív visszajelzést. A kommenteket é like-kat! Mostanába nagyon elhanyagolt az írást de, megpróbálom most bepótolni.
Van egy másik storym is ha gondoljátok olvassatok bele. Mégegyszer köszönöm a like-kat most már tudom van értelme folytatni! ♥️

Zozo és titokzatos barátnője Donde viven las historias. Descúbrelo ahora