Zozó szemszöge
A napom gyorsan telt és izgulok az este végett. Hogy miért? Számomra ez lesz a legfontosabb nap az életemben. Elhatároztam hogy Katát feleségül veszem. Reggel még gyorsan felhívtam az egyik haverom hogy neki van egy haverja az ékszerész és nála olcsóbban jutok hozzá. Amikor Kata felkelt csináltam neki reggelit és magára is hagytam mert mentem Patrikért. Szeretett volna eljönni szóval magammal vittem meg gondoltam tud segíteni a választásban. Amikor odaértem hozzájuk gyorsan bepattant a kocsiba és már mentünk is. Amikor odaértünk és bementünk egyből szemetszúrt egy ami végül lett.
Azért ez lett mert mondta ha egyszer megéri ezt a napot akkor nem szeretne valami csicsást így észt választottam. Patrik erősödött hogy ne az legyen de már késő volt mert már megvettem. Amikor ez megvolt a nap többi része nem telt izgalmasan. Úgycsináltuk mintha semmi nem lenne. Bicóztunk csináltunk instára képeket és bicóztunk. Amikor eljött az este akkor hívtak a csajok. Persze Kittyvel ez még volt beszélve hogy ő lefoglalja majd este pedig rábeszéli a kajálásra. Amikor kész lettek a lányok akkor bekötöttük Kata szemét hogy ne lássa hova megyünk. Ez persze nem a Hambibár volt hanem egy étterem ahol már előre levolt foglalva az asztal. Mikor beszáltunk a kocsiba az Patrik kocsija volt hogy ők hazamennek. Amikor odaértünk bevezettem Katát de még nem árultam el hol vagyunk. Mivel ő csak egy egyszerűbb ruhába volt egy pólóba meg egy farmerba így én csak egy inget vettem meg egy fekete farmert. Amikor levette róla a kendőt először nem szólalt meg majd ezt mondta:Legalább nem így jöttem volna.
És szomorúan nézett. Erőt vettem magamon és letérdeltem. Amikor kimomdtam féltem mit mond. Nem mert neki ez korai lenne. De míg ezen gondolkodtam a válasz igen volt. Az örömtől elsírta magát és csak jó szorosan ölelt.
Később mikor megvacsoráztunk készítettünk instára egy képet. Rá néhány percre jöttek a kommentem hogy-Úristen gratulálok. Sok boldogságot. Meg hasonlók. Elindultunk haza. Mikor hazaértünk levetődtem a kanapéra és megnyugodtam hogy minden jól sikerült. Eközben míg a párok bort isznak mi megittunk egy-egy Somersbyt. Azután lementem tusolni majd Kata is és aludtunk.