41.rész

601 13 0
                                    

Másnap reggel Kata szemszöge

Kb 8-kor sikerült kimyitnom a szemem és észrevettem hogy hol vagyunk. 10 percig csak bámultam mintha idegen helyen lennék és fedezném fel a helyet. Majd felkeltem és csináltam egy kávét majd visszamentem. Bekapcsoltam az alapból menő Tv-t és néztem hogy mi megy a hírekben. Hírekben? Basszus hétfő! Munka. 10-kor tartom az első órát. Mikor készlett a kávém odaültem a kanapé és az asztal közé. Majd valamiért elkezdtem simogatni a homlokát.

Zozo szemszöge

Hirtelen fürge de nem túl fürge ujjakat érzek a homlokom tájékán. Kinyitom résnyire a szemem. Egyszer abbahagyta én meg kibújtam. Azt hittem észreveszi de nem. Nézte tovább a Tv-t. Megláttam a távirányítót hogy az ebédlőasztalon van és elkapcsoltam a Tv-t. Na azt már észrevette. Odajött majd megcsókolt és elmondta hogy lassan megy el dolgozni. Majd felment az emeletre és készülődött. Én csináltam egy kávét magamnak. Miközben készült lecsekkoltam az instát majd a teendőimet. Köztük volt a videózás és a vágás. Gondolkodtam mi legyen a videó majd rájöttem. Felszaladtam Katához és elmondtam neki. Beleegyezett szóval nem volt más hátra hogy elkezdjem a videót.

Na sziasztok srácok illetve lányok! Ma elérkeztem egy újabb videóval ami kicsit másabb lesz mint a többi. Ma Katával életet cserélünk. Bizony én csinálom az ő dolgait ő meg az enyémet. Szóval az első dolgom az lesz hogy felöltözök és megyek vele a munkájába.
Na itt is vagyunk a kocsiba és elindultunk a táncterem felé. Ma én fogom tanítani az embereket. Szóval szurkoljatok.
Na ez tök jól megy. Kata mondja mit kell csinálni és én meg csinálom.

Mai nap második állomása az én feladatom lesz. Nyárra már kezdjük szervezni a tábort de most nem én szervezem hanem a helyettesem.
Mikor ezt kimondtam rámnézett morcosan de nem lehetett komolyan venni.

Nap vége

Na hát ennyi lett volna ez a videó. Így néz ki egy átlagos napunk. Remélem tetszett ha igen akkor tudjátok mi a dolgotok és iratkozzatok fel. Instán is kövessetek be minket és cső.

1 évvel később

Az életünk nagyon jól alakul. Már keresztszülők vagyunk és már mi is tervezzük a gyereket de majd jön amikor jön. Itthon voltam Kata az Annyáéknál volt és este jön haza. Valaki csengetett. Egy nő volt gyerekkel a kezében és hirtelen... Hirtelen eszembe jutott ki ő. Akivel megtörtént aminek nem szabadott volna. Beengedtem őket.

Laura:Szia Zoli. Emlékszel még rám?
Zozo:Igen.
Laura:Akkor van egy neked rossz hírem. Petra a te kislányod.

Mikor ezt kimondta hirtelen mintha másik dimenzióban lettem volna. Selytettem hogy valami ehhez hasonló lesz de nem gondoltam volna hogy biztos ez lesz. Nagyszerű. Kata is most ért haza.

Kata:Sziasztok. Ön kicsoda?
Laura:Szia. Laura a közös gyerekünk anyja.

Na itt gondoltam vége megint mindennek de nem.

Kata:Igen és hogy hívják?
Laura:Petra. Na de nem zavarok tovább csak ennyit akartam és most már azt is hogy fizesd a gyerektartást. Itt a számom hívj ha beszélhetünk. Sziasztok.

Kata kikísérte őket és nyugodtan jött vissza mintha nem is lenne mérges. Meg is kérdeztem.

Zozo:Nem is vagy kiakadva??
Kata:Nem. Ahogy ránéztem a nőre egyből látszott rajta hogy félt amikor meglátott és hazudik. Petra nem a te lányod mégcsak nem is hasonlít rád.
Zozo:Értem. De ha nem gond beszélek majd Laurával.
Kata:Okés.

Azt gondoltam mérges lesz de pont az ellentéte. Nagyon nyugodt volt.

Másnap

Reggel felkeltem és elmentem a haverokhoz. Név szerint:Szepesi Tibi, Csepel, Imi, és Patrik. Elmeséltem nekik ami tegnap történt és nem hitték el.

Zozo és titokzatos barátnője Onde histórias criam vida. Descubra agora