Másnap reggel Kata szemszöge
Felkeltem olyan 10 óra felé. Nagy nehezen sikerült legurulnom a lépcsőn de szó szerint. Meglepődésemre ott ült előttem Zozo. Apámmal beszélgetett és én mielőtt láttam volna szokásos beszédemmel köszöntem.
Kata:Szeva fater!
Apa:Szeva
Zozo:Szeva
És olyan viccesen mondta hogy elröhögtem magam és úgy néztek rám mint egy bolondra. Apa szokásos módon készített nekem egy forró csokit.
Kata:Köszi. Pillanat mindjárt elkészülök.
Zozo:Ha várni kell várok egész nap is!
Apa:Na sziasztok megyek dolgozni!
Felmentem a lépcsőn gyorsan kerestem valami ruhát és végül ez ett:
És lementem. Kaptam egy bemutatást is.
És itt jön Kormos Kata az elsőszámú modellünk nagy tapsot kérek!
Ahogy leértem megbotlottam és szerencsére elkapott Zozo. Kérdezte:Mi az tán rémet láttál?
És jogos volt a kérdés mert lefagytam. Mondtam:Nem csak ha megbotlok itthon a tesóm mindig kiröhög és most nem pedig ott van és nézi a Tv-t.
Zozo:Aha értem. Nagyon csini vagy! 😉
Kata:Köszi! Na mehetünk?
Zozo:És az öcséddel mi lesz? Nincs már itthon senki.
Kata:Levike elleszel egyedül vagy elvigyünk a haverodhoz?
Levi:Ne hívj Levikének! A Bencéhez elmehetek?
Kata:Tőlem csak megkérdem hogy elmehetsz.
Pár perc múlvaLevike elmehetsz. És ahogy kimondtam ezt már rohant is ki. Persze mentünk utánna mert még elütteti magát.
Kata:Nem nagy gond hogy nem jól kezdődött a napunk?
Zozo:Ez így jó volt! Még ilyenben nem volt részem. Mondta majd megcsókolt.
Kata:Rendesen viselkedjen világos. És elindultunk a házunkhoz vissza mert ott volt a kocsi és benne a bicó meg a többi. Vissza értünk a kocsihoz és elindultunk a skateparkba. Míg mentünk nem beszéltünk sokat. De persze én szólaltak meg.
Kata:És a többiek tudják hogy együtt vagyunk vagy csak pár ember?
Zozo:Nem mondtam el senkinek csak emlékszel amikor a tónál csókkal váltunk el? Azt mindenki látta. És szerintem mostmár mindenki tudja.
Annyit beszéltünk a végén hogy oda is értünk. Mikor kiszálltam a kocsiból láttam Kittyt és Patrikot csókolózni. Nem hittem a szememnek! Szóltam Zozonak és oda szólt nekik. Sok boldogságot kívánunk nektek! Kata és én! 🤭Mondta nevetve. Mikor bementünk viszont kívánták. Csak 4-en voltunk kint de később jöttek még. Elég fura volt hogy Kitty nem mondta nekem hogy ő és Patrik! De amíg ezen filóztam úgy gondoltam megkérdezem tőle. Mire elkezdtem volna beszélni odajött Zozo és mondta hogy nem próbálom ki?
Én persze igent mondtam és elindultunk. Azt tudni kell hogy csak tekerni tudok szóval semmi trükköt. Az első trükk már nem sikerült szóval abbahagytam. Visszamente és megkérdeztem Kittyt hogy most mi van.
Kata:Te most együtt vagy a Patrikkal? Nem azért de szólhatál volna.
Kitty:Igen tudom szólnom kellett volna de annyira hirtelen volt még ő se mondta senkinek. És együtt vagyok vele.
Kata:Azta nem hittem volna hogy te és ő. Ha rátoknézek két különböző típusú embert látom. De gratu.Délután
Kimentünk a Kempf tóhoz. Mire kiérrünk ott volt Imi Tibi és Kevin. Kevin nem ismertem szóval bemutattkoztam neki. Sokáig kint voltunk persze valaki hozott piát és hát ittak is de nem túl sokat. Köztük én is egy pohárral. Láttam Zozot hogy elment messzebbre utánna mentem.
Kata:Hali miért jöttél el?
Zozo:Sok volt a fiúk poénja. Bár ez sose zavar mégis most más.
Kata:Elég későre jár ha megkérlek hazaviszel?
Zozo:De csak ha szépen kérsz.
Kata: Kérem szépen vigyél haza! És megöleltem.
Zozo: Rendben de csak amiért ilyen szépen kértél.