30.rész

518 9 0
                                    

Ahogy mentünk sokat beszélgettünk és közben Levi elkezdte a videót. Úgy mondott kb mindent mint én.

Levi

-Sziasztok! Én Levi vagyok és itt van velem Kata.

Majd felémfordította a kamerát és köszöntem

-Na ma megyünk fel Pestre bemegyünk a Westendbe meg a Cyberjumba. Ott tali.

Kata:Nagyon profi vagy!
Levi:Köszi de tudom. 😁

Mondta vigyorogva.
Mikor felértünk Pestre mentünk a Westendbe. Amikor odaértünk folytattuk a videót. De már én beszéltem.

Na itt is vagyunk. Most benézünk 1-2 boltba elmegyünk az Oxo-ba inni egy teát és kajálunk. Majd megyünk tovább. Nézzétek itt van Rebeka meg Bence.

Rebeka:Sziasztok!
Bence:Helló. Kövess be instán.
Kata:Na jó kövessétek be őket is itt az instám nevük.
Levi:Ők nem jöhetnek velünk?
Kata:De ez jó ötlet. An kedvetek jönni?

Majd elmondtam mire gondoltunk és velünk tartottak.

Zozo szemszöge

Reggel... Na jó kb 11 órakor Felkeltem és együdül voltam az ágyba. Nagy nehezen lementem a lépcsőn és csináltam kávét. Danny is eljött ő is ivott egy kávét. Észre vett valami cetlit és átadta nekem. Elolvastam.

Szia Kicsim! ❤️

Ma nem leszek itthon későn jövök ne várj meg. Puszika szeretlek ❤️
Ui:Dannyt is puszilom

Átadtam Dannynak az üzenetet. Majd felhívtam hogy hol van.

📞 Beszélgetés

-Szia. Hol vagy?
Szioo! Pesten.
-És engem nem vittél?
-Nem mert ma Levikével tartok egy tesód napot még vlogolunk. Összetalálkoztunk a Rebekáékkal és ők is velünk lesznek.
-Ja értem akkor nem zavarlak. További szép napot nektek. Hello
-Szia szeretlek
-Én is.

Átgondoltan mit csinálhatnék ma. Arra jutottam hogy kimegyek bmx-ezni aztán pihenek. Szóltam a többieknek és 10 perc múlva indultam.

Kata szemszöge

Elindultunk a H&M-be és találtunk tesód pólót szóval azt megvettük. Azon kívül Levinek vettem egy pulcsit meg magamnak. Azután elmentünk teát inni. Megkóstóltuk a Bence teáját. Kitaláltak hogy kitennénk instára hogy írjanak feladatokat és azt nekünk még kell csinálni. Mindenki belement szóval mind a hárman kitettük a storyt.

Később folytatva a videót

Na kitettük instára azt hogy írjátok feladatokat és hát harmunknak nagyon sok érkezett szóval nem fogunk unatkozni. Bence olvasd az első feladatot.
-Vegyél egy fagyit és ne a tölcsér hanem a fagyit fog még. Mind a négyen csináljuk-tette hozzá.
Szóval skacok menjünk. Ott tali. Na itt is vagyunk. Levike kérd először te. Mikor a csaj adta volna úgy hogy megdogja a tölcsér telibe markolat a fagyit. A csaj reakciója csak nagyranyílt szemek voltak. Mikor Bence meg Rebeka kérte ők is így csinálták. Majd én a végén.
Mikor adtam a pénzt nyújtotta felém a fagyit én meg teljesen belegyúltam a közepébe.

Fagyis:Ez most mi? Valami prank?
Levi:Nem ez videóba megy.
Majd csak nevettünk és elindultunk.
A nap további részében nem történ semmi különös. Elmentünk akajálni meg a Cyberjumpba és indultunk haza. Kb 9 lehetett mikor elindultunk. Persze miért ne most lett volna dugó szóval ott kb 1 órát biztos vártunk. Míg várakoztunk ami szólt a rádióban azt énekeltünk. Levi elvette a telóm és vette az instám storyt. Mikor énekeltem vette és egyszer csak levette a hangot a rádióról és az én "csodaszép hangom" hallatszott. Majd kitette. Persze én megsértődtem de nem sokáig tartott a harag mert énekelt nekem amit meg én tettem ki storyba szóval kvittek vagyunk. Kb 11 óra lehetett mire hazavittem és hazatértem én is. Ementem halkan de azt láttam hogy a két fiú alszik miközben megy a Tv. Terítettem rájuk egy plédet és lementem zuhanyozni majd beestem az ágyba és 1 másodperc elteltével már aludtam.

Zozo és titokzatos barátnője Donde viven las historias. Descúbrelo ahora