Másnap mentünk a suliba. Semmi különös nem történt szóval nem részletezem. Megvolt a balesetvédelmi és mehettünk haza.
Egész évben semmi nem történt.
Nem volt sok programom mert készültünk az érettségire ami tavasszal van. Nagyon sokat készültem. Éjjel-nappal csak a könyv fölött ültem. Persze amikor ünnep volt akkor nem tanultam.Eltelt pár év
Hát... Nagyon sok minden változott. Már végeztünk az egyetemen, felköltöztünk Pestre és körülbelül ennyi. Tánc szerű szakra mentem mert rájöttem nekem ez nagyon való. Ott sikeresen végeztem így már hivatalosan is tánctanár vagyok. Patrik és Kitty házasok.
A mi kis családunk gyarapodott. Zozó vett egy kiskutyát ami nagyon cuki és Buborék a neve röviden Bubi.Hazalátohattunk Gyulára és persze vittük a kutyust is mert tudtam, hogy Levi nagyon szereti az állatokat. Mikor hazaértünk elmentünk mindketten a szüleinkhez látogatni. Amikor Zozó elment bicózni a srácokkal addig én lementem lovagolni. Meg persze pár képet csináltam.
Sokáig kint voltam. Egyedül lementem a kedvenc helyemre és meglepődésemre nagyon megváltozott. Tele volt szeméttel és nagyon nem tetszett nekem. Így csináltam egy instastoryt hogy aki erre jár ne dobja el a szemetet és holnap kijövök 9 órakor aki szeretne segíteni az jöhet. Ezután eltettem a telóm és mentem tovább.
Bementem a fiúkhoz de már nem voltak ott. Hazamentem a rég lakásunkba és mindenki ott volt. Nagyban ment a buli. Odamentem Zozóhoz egy csók erejéig és felmentem. Mikor feljöttem a fürdő felé vettem az irány. Mikor beléptem az ajtón és csuktam volna be akkor belépett Zozó.
Zozó:Ugye nem baj hogy bulit szerveztünk?
Kata:Nem dehogy csak váratlanul ért. Amúgy letusolok és én is megyek.
Zozó:Oké akkor siess
Majd adott a homlokomra egy puszit és kimenet.
Bezártam az ajtót nehogy valaki bejöjjön véletlenül. Levette a ruhám és megnyitottam a csapot. Jó volt hogy a meleg vízcseppek lefolytak rajtam mert már nagyon fáradtnak éreztem magam de ez felfrissített. Amikor végeztem felettem egy rövidbadrágot meg egy pólót és mentem is le a többiekhez.