38.rész

503 9 1
                                    

Majd elindultunk haza. Mikor hazaértünk átöltöztünk és ki mentünk a skateparkba. Mikor kértünk már ottvoltak a többiek. Meglepetésemre Kitty is ott volt pedig ő nem nagyon szokott kijönni. Nagyon sokat beszélgettünk és ki találtuk hogy csináljunk egy csajos estét. Mikor megbeszéltünk hogy ma tartjuk meg a fiúk éppen pihentek így odamemtem Zozóhoz és finoman közöltem hogy ma ne aludjon otthon. Erre ő:Hát jó, de cserébe kérek valamit.
Mondom mit?
Egy puszit. Mondom azt hittem valami lehetetlenebb kérdésed lesz 😂majd nyomtam egy puszit a szájára. Majd odamemtem Kittyhez és mondtam neki hogy minden ok mehetünk a cuccaiért.
Mikor elindultunk volna rájöttünk hogy gyalog nehéz lesz a hazajutás mivel még boltba is bemegyünk így elkértük valakinek a kocsiját és azzal mentünk. Először Kittyhez mentünk. Gyorsan összepakolt pár cuccot és indultunk is. Hát hova is mehetnénk mint a Tesco. A városban ez a kedvenc boltom. Na amikor odaértünk vettünk fagyit chipset egy kis piát meg rendes kaját. Aztán Kittyinek eszébe jutott valami.
Kitty:Hallod nézzünk ma valami horrort.
Kata:Oké nem is olyan rossz ötlet.
Kitty:Hát az én ötleteim nem is rosszak😂
Majd elkezdtünk a bolt közepén röhögni. Annyit vettem észre az egészből hogy a földön fetrengünk és mindenki minket les. Még vagy 10 percig nevettünk akkor odajött hozzánk egy boltos és kérdezte.
Boltos:Hölgyeim minden rendben?
Nagynehezen válaszolunk hogy igen. A boltos elment mi meg a földön feküdtünk és annyit veszünk észre hogy egy fiúcsapat fölöttünk áll és 2 ember nyújtja a kezét. Na ki más lett volna mint Patrik és Zoltán. Patrik megkérdezte hogy mit keresünk a földön.
Kata:Itt helyben megerőszakoltak😂. Mondtam még mindig nevetve.
Csepi:Na akkor mért nem szóltatok jöttünk volna mi is.
Tomi:Na ezaz szépek vagytok.
Kitty:Bocsi nem volt időnk hívni titeket.
Mindenki benne volt a viccben kivéve Zozo és Patrik. Nekik nem nagyon tetszett a vicc.
Kata:Hát ti mit kerestek itt?
Zozo:Bulit tartunk mi is.
Kata:Jóvan.
Amikor ezt meghallottam hogy mit terveznek a gyomrom összeszorult. Mi lesz ha megtörténik ugyan az ami volt. Zozo látta rajtam így arráb hívott.
Zozo:Nyugodj meg nem iszok sokat és csak fiúk lesznek ott remélem velük nem történik valami.
Próbálta viccessé tenni a mondatot.
Kata:Jó akkor megnyugodtam.
Mire visszamenrünk a többiekhez már mehettünk is a kasszához mert megvolt minden.
Kata:Uhh az önkiszolgálóshoz menjünk. Légyszi.
Kitty:Hova máshova mehetnénk ott nincs senki és előbb végzünk mint a sorban állók. Mikor végeztünk mentünk a kocsihoz bepakoltunk és mentünk haza.

Otthon 🏡

Kipakoltunk a kocsiból és lent megágyaztunk magunknak. Azaz én mert Kitty csinálta a vacsit. Gyorsan kerestünk valami jó horrort. Nem kellett sokáig keresni. Megtaláltuk a megfelelő filmet. Odavittük az asztalhoz a kaját piát chipset fagyit és elkezdtünk nézni. A Halálod appját néztük. Kb az egész filmet végi trollkodtuk szóval jó film volt nagyon. A film után még beszélgettünk imstára sztoryzgattunk és bealudtunk.

Zozo és titokzatos barátnője Où les histoires vivent. Découvrez maintenant