23.rész

554 9 1
                                    

Elmentem futni. Aztán haza mentem. Anya apa és Levike már várt mintha valami rossz hírt közölnének. És egy kis része az is volt. Mivel nyár eleje van kitalálták hogy költözünk ki Németországba mert kint laknak a rokonaink és már rég láttuk őket. Beleegyeztem csak arról nem tudtam hogy ma este indul a gép. Miután ezt megtudtam kicsaptam egy kicsit a balhét hogy miért nem szóltak?? Csak nem gondolták hogy else búcsúzok a barátaimtól meg Zozotól? Erre jött a válasz:hozhatod a barátod de egy feltétellel ha nem csak vele leszel hanem az öcséddel és az unoka tesóiddal.
Egyből beleegyeztem és gyorsan felmentem csomagolni. Míg csomagoltam felhívtam Zozót és bolt olyan rafinált hogy ő már ott volt nálunk mivel neki szóltak apáék. Viszont a barátaimtól nem tudtam elbúcsúzmi szóval majd mindenkit felhívok holnap.

Elindultunk a reptérre
Miközben mentünk mindenki csöndben ült és csak a zene szólt. Felszáltunk és sikeresen landoltunk. Nagyon örültem hogy láttam a lányokat és meglepett hogy egy kicsit magasabb voltam náluk. Jó volt látni a keresztanyutmeg a keresztaput. Egész nap a városban voltunk. Instára tettünk ki képeket meg storykat. Örültek hogy van barátom és hogy találkoztak vele.

Zozo és titokzatos barátnője Where stories live. Discover now