A kapuban egy csók kíséretével elváltunk egymástól. Kata elindult haza. Mondtam hogy hazaviszem de sétálni akart. Miután Kata elment Kitty is nem sokkal később elment. Patrikkal elkezdtünk beszélni.
Zozo: Kibékültél Kittyvel?
Patrik: Igen
Zozo: Már nem is haragszol hogy megcsalt?
Patrik: De még kicsit rossz de szeretem. Úgyhogy újrakezdünk mindent.
Zozo: Na akkor sok boldogságot.
Patrik: És Katával mi a helyzet?
Zozo: Együtt vagyunk. Holnap elviszem vacsorázni ha nem jön közbe semmi.
Patrik: Ok fent leszek. Cső
Zozo:CsőNem történt semmi különös. Néztem a Tv-t az instát meg stb. Vacsorára csináltam egy szendvicset aztán felmentés zuhanyozni és még néztem videókat plusz még vágtam a sajátom. Kb 11 óra lehetett amikor elaludtam.
Másnap reggel
Patrik keltett hogy kész a reggeli. Mire leértem ott ült Kitty. Köszöntem neki majd csináltam egy kávét magamnak és felmentem. Aztán kaptam egy üzenetet Imitől.
Imi: Nem jössz ki a skateparkba?
Zozo: De csak felöltözök és megyek.
Imi: Ok csá
Zozo: CsáGyorsan elkészültemés indultam is. Nem szóltam Patriknak mert Kittyvel volt elfoglalva szóval csak elköszöntem.
Kata szemszöge
Kb 9 óra volt mire felébredtem és rájöttem hogy mazsi és már elkéstem. Gyorsan csináltam egy kávét addig felöltöztem és megittam utánna a kávé át összeszedtem a cuccaim és kocsival elindultam. Még nincs saját kocsim de nyáron lehet kapok egyet. Sokat gyűjtök a kocsira már vagy 2 éve szóval csak egy kicsit kisegítenek majd az anyámék. Mikor odaértem a sporihoz bementem már nagyban ment a próba. Azok voltak akik mindig vannak és tudják szóval haladtunk tovább. A többi meg majd megtanulja. Nem történt semmi különös a délelőttben.
Este
Áthívtam pár havert egy kis sütögetéshez. Név szerint:Kitty Máté Patrik Vivi és persze Zozo.
Az este sem volt valami eseménydús. Üvegeztünk. Olyan hajnali 1 órakor mindenki kidőlt és így mindenki nálunk aludt.